İstanbul Moda Akademisi’nde Bahar Workshop’ları...
Geleceğin moda profesyonellerini yetiştirmek amacıyla kurulan İstanbul Moda Akademisi (İMA) eğitim programlarının yanı sıra düzenlediği workshoplarla da moda endüstrisine hizmet vermeye devam ediyor.
Nisan ve Mayıs ayı boyunca devam edecek olan workshoplarda Renk Teorisi, Deneyimsel Pazarlama, Stil Sanışmanlığı, Satın alma ve Merchandising konularında eğitim verecek olan İMA, katılımcıların, endüstrinin ihtiyaç duyduğu niteliklere sahip profesyoneller olarak yetişmelerini hedefliyor.
Renk Teorisi programı; Doğanın renkleri, anlamları, enerjileri ve uyumları… Birbirinden ayrılmaz renkler hangileri… Farklı kültürlerde öne çıkan renkler neler ve tekstil alanına uygulamaları.. Tekstil sektöründe, tasarımcı olarak çalışmayı arzulayan, tasarımcı sürecine ilk adımı atarken destek olacak renk teorisi programında, renkler hakkında detaylı bilgi sahibi olma imkanı sağlıyor.
“Deneyimsel pazarlama” nedir? Mağazacılıkta deneyimsel pazarlama uygulama örnekleri, bir ürünü satın alma konusunda satış noktasında ikna edici, farklı bir deneyim yaratmanın yolları. Programda çeşitli mağazacılık örnekleri, deneyim kavramı gibi konulara değiniliyor.
Dünyanın takip ettiği fuarlari defile ve showroomlar hangileri? Satınalma ve merchandising’in moda perakendesindeki yeri ? Ürün seçimi ve satın alma esasları nelerdir? Hepsi satın alma ve merchandising programında…
Tekstil ve moda alanında gelişmekte olan alanlardan biri stil danışmanlığı… Stil danışmanları olmadan moda çekimleri, katalog çekimleri ve hatta televizyon programları yapmak mümkün değil. Sizde kendinizi bu alanda ilerletmek istiyor ve ilk nereden başlayacağınızı bilemiyorsanız; İstanbul Moda Akademisi Stil Danışmanlığı tam size göre…
Programlar hakkında detaylı bilgi;
RENK TEORISI
Temel Renk Teorileri / Renk Kombinasyonları / Renk Psikolojisi / Renklerin Kültürdeki yerleri
Renk Trendleri ve Uygulamaları / Moda ve Renkler
Baslangıç tarihi: 27 Nisan 2010 / Salı 19:00 - 21:30
DENEYIMSEL PAZARLAMA
Perakendede "deneyim" kavramı / Deneyimsel pazarlamanın ayrıştırıcı yönleri ve önemi
Deneyimsel magazacılık ana kanalları / Satıs noktasında akılda kalıcı bir deneyim yaratmanın yolları
Dünyadan deneyimsel pazarlama uygulama örnekleri / Duyuların önemi ve satısa etkisi
Tarih: 14-15 Mayıs 2010 Cuma - Cumartesi 10:00- 17:00
Toplam süre: 12 saat
STIL DANISMANLIĞI
Stil neden gereklidir? / Renklerin hissettirdikleri, kisiye özel dogru renk tonları
Vücut tipleri teorileri ve günlük yasama uyarlama / Stil analizi
Vücut yapısına uygun giyim teknikleri / Stil analiz ve yorumları
Baslangıç tarihi: 15 Mayıs 2010 / Cumartesi 10:30- 13:30
Toplam süre: 4 hafta/ 12 saat
SATIN ALMA VE MERCHANDISING
Günümüz moda perakendesi / Satın alma ve merchandising’in moda perakendesindeki yeri
Fuarlar, defileler, showroomlar / Satın almanın esasları / Ürün planlama ve yönetiminin esasları
Satın almacıya yönelik genel kültür (Dünya’da takip edilmesi gereken markalar, magazalar, caddeler vb.)
Baslangıç tarihi: 28 Nisan 2010 / Çarsamba 19:00- 21:30
Toplam süre: 4 hafta/ 10 saat
Eğitimler ile ilgili detaylı bilgi ve rezervasyon için: T:0212.219.4141
Başak Demir (dahili: 1203 // basak.demir@istanbulmodaakademisi.com)
Meltem Acar (dahili: 1205 // meltem.acar@istanbulmodaakademisi.com)
Basınbülteni
0 modacı yorumda bulunmuş:
Yorum Gönder