20 Nisan 2010 Salı

Zara'nın Gelecek Lookbook'u

ImageHost.org
Zaranın gelecek lookbookundan görüntüleri bulunca sizinlede paylaşmak istedim.Çok gözüme hoş gelen parçalar olmasa da sanki bir enerjileri var gibi.Benimde en çok bu hoşuma gitti diyebilirim.
Moda mevzularında ise bu sefer erkeğe de yer vermek istedim.Beni takip eden erkeklerin kızgınlıkları biraz durulur umarım.
Göze çarpanlar;çizgili giysilere durmak yok,denim ceketiniz mutlaka olmalı{kate moss üstünden çıkartmıyor özellikle omuz kısımlarına dikkat edilmeli},çorapla açık ayakkabıların giyilmesine devam,kareli gömlekler ve romantik görünümlü giysilerini gardırobunuza atın ve çiçek desenli bir tulum kapmalısınız unutmayın geçen sene devam eden akımın etkisi floralla birleşiyor.

ImageHost.org
ImageHost.org
ImageHost.org
ImageHost.org
ImageHost.org
ImageHost.org
ImageHost.org
ImageHost.org

4 modacı yorumda bulunmuş:

fashionist dedi ki...

ilk çizgili penye elbise hoşmuş...

suna parfümeri dedi ki...

zaranın tarzını çok beğeniyorum ama keşke fiyatlarını abartmasalar.

Adsız dedi ki...

kıyafetler oldukça güzel senin de dediğin gibi enerjilerini anında alabiliyorsun. özellikle pembe pantolonlu çocuğun enerjisi apayrı :)
pembe pantolondan bir de mavi'de bir kızın üstünde vardı ve o pantolonda çok güzeldi :))

www.dailymotion.com/video/xd157y_mavi-2010-reklam-filmi_lifestyle

Noni dedi ki...

Geçen aylarda enişteme hediye bakmak için Zara'ya girdim ve elime attığım her şey ya pembe renkte ya gökkuşağı rengindeydi, düz renkte olanlar ise pullu ve boncunkluydu... Zara'nın erkek koleksiyonları eskiden bu kadar feminen değildi, tasarımcısı mı değişti acaba merak ettim doğrusu?

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´