16 Kasım 2008 Pazar

Hangi Model Daha güzel??

Evet siyahlardan bu sene geçilmiyor.
Şahsen benim için hiç sorun yok ciddi çok seviyorum siyahı
Siz olsanız hangisini giyerdiniz?
Hangi model daha güzel??
Ben kendi fikrimi söyliyim...
En sonuncu yani olganın üstündeki model hem vücut hatları için çok ideal:)
hadi bakalım top sizde:)

6 modacı yorumda bulunmuş:

pRncfRn dedi ki...

Evet kesinlikle katılıyorum!
Ama giymezdim :Pp

Sagır Kedi dedi ki...

İlk 2 resimdeki kumaşlar aynı iken sonuncu resimdeki kumaş yanlış değilse kadife sanırım.Aslında hepsi güzel ve alımlı görünüyor.Ben kadife kumaşı sevdiğimden sonuncu resmi tercih ederdim.Giymeye gelince ee gelsin bana Cannes'tan Oscar'dan davet nasıl da giyerim o elbiseyi:))

Jojee dedi ki...

sağır kedi koptum valla akşama çipura yapıyorum gel beklerim elbisenle:)
prncfrn ben sana en sonunda giydircem:)

Sagır Kedi dedi ki...

Tabii gelirim o elbiseyle hem sudan hem peçeteden tasarruf edersiniz nasılsa ellerimi elbisenin paçalarına silerim birşey olmaz:))Afiyet olsun:))

Unknown dedi ki...

bunlar giyilirmi beeee eziyetten başka bişi değil siyaha evet daracık kıyafetlere hayır

Adsız dedi ki...

Bencede sonuncu Muzzam tam vucüt hatlarını ortaya çıkarmış..
Diğerlerinin üstünden dökülüyor gibi gözüküyor.:)
Ayrıca straplez giymekte cesaret meselesi
Hem omuz hem göğüs çevresi olarak.
herkese yakışmıyor maalesef..

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´