23 Kasım 2008 Pazar

Pitt'in Kocamann Sevimli Ailesi..


Pitt büyük ve sevimli ailesi
yeni katılımcılarıyla beraber:) sizlerle
hello dergisinde çıkmıştı bu resimler
ama ben yeniden bakınca koymak istedim
insan bakınca gülümseme oluşuyor sanki
3 evlatlık edindikten sonra 3 tane kendi çocuklarının olması
onlara bambaşka hayat sunmaları çok takdire değer bence
bazıları bunu popüler olduğu için yapsada!
angelina'nın bu işe ne kadar gönül koyduğunu hepimiz
biliyoruz
sarı papatyaya bakar mısınız ya:))

2 modacı yorumda bulunmuş:

Sagır Kedi dedi ki...

Bebeklere ve çocuklara alışık değilim uzak durururum ama bu ailede beni çeken bir şey var.Güzel çift olmaları olabilir farklı ülkelerden alınmış güzel evlatlıklar olabilir ailenin rahatlılığı olabilir.Özellikle Shiloh çok mükemmel görünüyor.Adı da kendi de güzeller güzeli...

Adsız dedi ki...

Shiloh favori celebrity baby im benim :):)
anne baba kalıtımdan fazlasıyla nasibini almış.
Fransız porselen bebekler gibi :):)
Angelina Jolie ninde yaptığı bagışları ve İyi niyet elçiliğinide göz önunde bulundurursak Bu konuda popülerlikle değilde içten içe gönulle yaptıgını anlıyabiliriz,algılayabiliriz diye umuyorum :):)
Yalnız Hep şu kafamın bi köşesinde
Acaba hala kendilerini Mrs and Ms Smith sanıyorlarmı .
Gerçekten Senaryo Karakterleri nemi Birbirlerine mi Aşık oldular..

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´