21 Kasım 2008 Cuma

Miniklere Odalar


Bugün iyice renklendiriyim blogu dedim
şeker çocuk odalarına daldım
benim favorim yeşillerden yana
aslında kendi zevkimiz ve renk uyumumuzla
basit bir odayı bile mükemmel şekilde dizayn edebiliriz
bunun için sadece hayal gücü lazım







8 modacı yorumda bulunmuş:

Brc dedi ki...

ya sen bu super resımlerı nerden buluyosun ????

Jojee dedi ki...

cnım bunları bulup kaydetmişim ne koysam diye düşünürken gördüm bunları istersen bi dahakine adres veririm sana canım?

pRncfRn dedi ki...

maşallah maşallah, harika görünüyorlar :D

Brc dedi ki...

evet evet ev dekorasyonuyla ılgılı fıkre ıht var cunku:))) cok sevınırım jojeeee

Jojee dedi ki...

Prncfrn beğenmene sevindim canım
yorum yazmayınca gözlerim sizleri arıyor valla:)
Brc merak etme bitanem elimden gelen herşeyi yaparım..
İhtiyaç duyulanları çekinmeden söyleyin bana

Sagır Kedi dedi ki...

Üfff Jojee harikasın beahh!!!Yeşil favori rengim olmasa da resimdeki oda,duvar rengi ve diğer renklerin uyumu o kadar iç açıcı ve huzurlu ki...Diğerleri de çok şeker..Devamını getirrrr:)))Emrivaki diye algılama gerçekten çok sevdimmm.Bakınca içim kıpraşıyor.

Jojee dedi ki...

sevdiğinize çok sevindim arkadaşlar..
yorumlarınız için tek tek teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

gerçekten harikalar,
Bu ürünlerin bir çoğunu ike ve bauhaus tan elde edebiliriz (abidik gubidik bir takımdan cok daha uygun fiyata) hemde çok çok uygun fiyatlara.
Zaten tek renk,tek tip standart çocuk ve bebek odalarına oldum olası uyuz olmuşumdur :)
Nitekim bizim kızın odasıda bu şekilde rengarenk mor u ,lilası,fıstık yeşili binbir çeşit hayvanı oyuncak agacı vs. insan yaratıcılıgını ortaya koydumu muthiş şeyler cıkabiliyor ortaya.
Zaten odalar ne kadar renkli figür ler ne kadar farklı ve çok olursa cocukların algılama kuvveti,gelişimi,kavrama yetenegi ve yaratıcılıgı olumlu ve hızlı gelişir..

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´