22 Mart 2009 Pazar

Bayanlara Özel:Keanu Reeves

Keanu Reeves 'ı görünce evet dedim kesinlikle bu pozları bizim kızlarla paylaşmalıyım.
Haksız mıyım?



Not:23 pzt günü internette sorun yaşıyorum.Resimler yüklenmediği için konu koyamıyorum.
Düzeldiği zaman yeni konularla sizlerleyim.

17 modacı yorumda bulunmuş:

iyilik, güzellik dedi ki...

haklısın bu paylaşılmalı:):)

Gizem. dedi ki...

oy oy oy!hatta bir daha oy oy oy!en sondakiler baştakiler ay hepsi nasıl öyle..

Aphraell dedi ki...

süper süper süper, bayıldım nası da yakışmış sakal.. Oldum olası severim bu adamı zaten ya :)

Nil dedi ki...

Kesinlikle paylaşılmalı tek bünyeye fazla gelir bu :))

Jojee dedi ki...

nurdan;paylaştıkça aşkı kabarmalı:P

pammuk:bakışları çok fena ya

aphraell;valla ya farklı bir seksilik mi katmış nedir:)

nil;beybbbiii paylaşalım valla ben gördüğümde ilk kalmıştım pat die:))

Colorful dedi ki...

takım elbiseli hali beni benden aldı :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

supersin jojee, zaten keanu'yu pek ozledik!!

Adsız dedi ki...

Gerçekten irresistable:)

Tutku dedi ki...

:D yakışıklı bir insan kendisi :) ama ona benzeyen pek çok erkek var etrafta buna karar verdim...birden burdaki fotoğraflara bakınca onu farkettim birden

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Teşekkürler, teşekkürler, teşekkürler. Gözüm gönlüm açıldı. Süper bir adam yaaa.

Jojee dedi ki...

elly;takım elbiseli erkeklerin farklı bir etkisi oluyor deil mi:)

simla;))

dudku;konuşamadın konuşamadın tutuldun kaldın:) muck cnım aramıza hoşgeldin.

Jojee dedi ki...

styleboom;o zmn bütün resimler senin için:)

şirinem dedi ki...

:) hoş bir adam oldukça yakışıklı dermişim

Adsız dedi ki...

ve tanrı erkeği yarattı keanun yeri bnde ayrıdr;)onun o çekik gözlerine kurban,ama bnm bi tanıdık var aynısının tıpkısı vessalam,sakallarıda bi yakışmış o beybiface surat olmuş karizma abidesi,otur karşısına seyret hiç usanmaz insan,ah ahhhh!neyse Allah sahibine bağışlasın

babegazelle dedi ki...

allah sen bilirsin yarabbiiiiiii bu geceki rüyamdaki ahlaksız şelerden ben sorumlu deilim bak günahı senin boynuna jojeee:D

Noni dedi ki...

Oyyy yerim ben bunu ama sakalsız olsun lütfennn!!!!

Adsız dedi ki...

Hoşbuldumm:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´