30 Mart 2009 Pazartesi

Bikini Sezonu!





Güneşi görünce daha bir kıpır kıpır oluyorum.Bütün gün gezdim bende kuzenim gelince bi oraya bir buraya koşturdum.Bugün çok beğendiğim yeleklerden aldım.Erkek arkadaşıma kalsa garson gibi oluyorsun diyip hiç almamamı istiyor.Ama erkeklere kalsaydı bu zevk ohoo...Makinamı bozduğum için ne mimleri yapabildim ne de resimlerimi çekebildim.Ama yaz gelsin artık kendi kombinlerimi yaparak sizinle olucam..

Konumuza dönersek güneşi gördüğüm için aklıma bikiniler geldi..Ve işte size bir kaç bikini seçenekleri.Bugün oyunumuza devam ediyoruz.Siz beğendiklerinizi söyleyin ben resmin yanına isimlerinizi yazayım.Hem siteye girenler eğlenir hem de birbirimizin beğendiklerini öğreniriz.











9 modacı yorumda bulunmuş:

Dilek Isabelle dedi ki...

ilk son super! =)

clara dedi ki...

ben ilk sıradan 2.ye bayıldım. markası ne onun, ulaşmaya çalışıcam. (:

agelika dedi ki...

jojee sen nerdesin ya kaç gündür bende ilk sıradakini istiyorum

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

siyah-beyaz çizgili ve kudeleli olan çok şirin çok cici, hem de çizgiliiii :P

simla dedi ki...

ben bu bikinilerin hepsine bayıldım... Bu hafta sonu hava da süperdi, git gide yaza hazır hissediyorum kendimi. Süper seçimler olmuş

Jojee dedi ki...

dilek;ben hepsine bayıldım:)

clara;ona bakmam lazım cnm genelde hepsini ben biraraya getirip koydum yazıcam yorumda:)

agelika;) buaralar sınavlarım var cnm ondan çok yoğunum

frambuazlı ruh pastasıyam;Bende beğenmiştim değişik die koydum ama fiyonklu fln çok şeker

simla;aynen ya bu hafta iyice açıldım bende ama açıldığım gibi eve kapanıp derslerime çalışmamda gerekiyor:(

Adsız dedi ki...

bej rengi olan çok güsell hangi markaa ???

Jojee dedi ki...

clara ve adsız; buldum Dorothy perkins ürünlerinden hatta baya ucuz 16€ galiba:)

Tuana dedi ki...

Ben siyah beyaz olana bayıldım, süper.

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´