16 Aralık 2009 Çarşamba

17 yaşlardaki Hanımlar İçin Yılbaşı Giysileri


Liseye giden bir okuyucum yılbaşı gecesi için nasıl giyinebilirim diye bir mail atmış.
Aslında bu çok zor ve riskli bir konu.Kişiyi tanımadan ve tarzını bilemeden bir yorum tam yapamadım.
Ama disney'in yıldızlarından yılbaşı akşamı için ne giyebilirim ve nasıl makyaj yapabilirim konusunda ipucu aldım.
Öncelikle nude(pudra rengi) tonları bence çok tatlı duruyor.
Bu yüzden Miley ve Vanessa'nın giysileri hemen benim gözümde yükseldi.
Hele miley'in eteği beni burda hapsetti diyebilirim.Mağazaları gezdiniz böyle bir etek yoksa kumaşı seçip en yakın terziye gidin.Kesinlikle hem hoş hem asil hem de diğerlerinden farklı olacaksınız.Doğal makyaj,dağınık iri dalgalı saçlarınız ve bol aksesuarınızla o akşam çok hoş gözükebilirsiniz.

Lisedeki gençler (ben dahil) genelde siyah tonlarını seçerler daha büyük,daha kadınsı oluyim diye.
Aslında alakası yok çünkü bazen siyah sizi o kadar sıradanlaştırır ki ben bir numara olacağım dediğinizde halde yok olursunuz.Oyüzden ben o çağlarda renklerden yanayım.
Makyajınızın sadece bir bölgenize yoğunlaşması gerektiğini unutmayın.Gözler veya dudak..Disney yıldızlarının en çok tercih ettiği oje rengi siyah.
Lise son sınıftaki hoş genç-bayanlar için üstteki vanessa tarzı gerçekten çok hoş.Özel bir eğlenceye gidiyorsanız bu elbiseler sizin için gayet uygun.
Arkadaş çevresinde toplanıyoruz kendi aramızda eğleneceğiz taytlar,blazer ceketler,mini etek,dizüstü çoraplar daha trend ve günlük giysiler giyeceğiz diyorsanız.Onlar başka bir posta:)

Not:bu postu hazırlarken kendimi yaşlanmış hissettim.21 yaşımı kabullenemiyorum galiba!
Pudra eteği dikebilecek bir okuyucum varsa bana yapar mı?:(Jojee ona bayıldııı:(

7 modacı yorumda bulunmuş:

Unknown dedi ki...

jojikcimmm 17yasındaki kızlar diyerek hazırladıgın bu post benı cok eglendirdi :)
güzel yorumlarınla 26yasında biri olarak keyifle döndüm ogünlerime

aysegul in ny dedi ki...

sanırım artık 17yasa bıle kalmadan kızlar benım su anda yaptıgım makyajım uckatını yapmaya baslıyorlar onun ıcın bazı yol gostermeler lazım hepsı ıcın :) bıde su hannamontana denen sey hayatımda gordugum en ıtıcı 17'lık:)

Jojee dedi ki...

Moda(e)rator;ah ah 21imde kendimi yaşlanmış hissettim ne zmn geçti bu kadar çabuk yıllar:(

ayşegül in ny;kesinlikle haklısın.Bazıları benim bile giyinmediğim tarzda giyiniyorlar.Herşey çok çabuk ilerleyor artık iyi mi kötü mü diye sorarsanız bence kötü.Herşeyi yaşında yaşamak daha güzeli ilerde çok daha doyumsuz olacaklar.
Hannamontana cidden çok itici:)

duyqş dedi ki...

Sana pudra rengi etekten yapan bana da yapsın.Bayıldım ya bir etek bu kadar mı güzel oluyor.

alis dedi ki...

Ay sen 21 misin, ben de seni akranım sanıyordum. 24'lük biri olarak esas ben kendimi çok yaşlanmış hissettim, böhü :(

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

ben senin için yapmayı deneyeceğim jojikcim...ama söz vermiyim:)

karamela dedi ki...

pudra renginin bende tiryakisi oldum bu aralar,hakikatende miley 'in eteği çok tatlıymış jojikcim ya ayy bayıldım:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´