14 Aralık 2009 Pazartesi

AdilIşık Sonbahar-Kış 2010 Koleksiyonunda Yılbaşı Seçimleri


Yeni yılın yaklamasıyla beraber ne giyicem,nereye gidicem stresi de iyice artmaya başladı.
Bunun için sitesinde beğendiğim modelleriyle sizi bir adrese yönlendiriyorum.
AdilIşık sonbahar-kış 2010 koleksiyonunu bizlerle paylaşmış.
Görsellerinde gerçekten çok hoş parçalar var.
Hem genç kızlar hemde bayanların tercih edebileceği elbiselerin olması gerçekten çok güzel.
Kafanızdaki soruların cevaplarını umarım bu görsellerle biraz azaltabilirim.
Şimdi koleksiyonu iyice inceleyim.





7 modacı yorumda bulunmuş:

Unknown dedi ki...

İnsanlarda markaya adıyla bakma durumu oldugu ıcın adil ışığın handikapı çözülmüyor.

Bir röp. dmeişti ki adil bey; marka adım adil ışık deilde yabancı bir isim olsaydı şuan herkezin üzerindeydik!

hakikaten tamda böyle!
Ben kreasyonu cok begendim cok zevkli!

Fashioncholic Girl dedi ki...

adilışıktan beklenmeyecek kadar güzel :D

aysegul in ny dedi ki...

Tr'de hatta sadece İst'da bıle cekım yapılacak onlarca yer varken yerlı markaların bu avrupa hatta su eyfel sevdasına anlam veremıyorum :)

INSTYLE FEMİNİN dedi ki...

açıkcası bu magzaya pek girmem,ama bende hakikaten begendim.Bundan sonra bakmak lazım

uyduruk prenses dedi ki...

mimledim seni jojikmoda yapmak istersen tabii mucks:)

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

jojikcimmm;
bu kolleksiyonda miroslova eteği mi var bana mı öle geldi:)

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

jojikcimmm;
bu kolleksiyonda miroslova eteği mi var bana mı öle geldi:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´