16 Aralık 2009 Çarşamba

Marie Claire den Kombinler


Çalışan bayanların en büyük dertlerinden biri ne giyeceğim derdidir.Marie Claire'in hazırlamış olduğu bu kombinlere bakarken hem çalışan hemde trendleri takip eden ve hoş gözüken bir bayanın havasını yakaladım.
Burdaki kombinlerin hepsi sanki ayrı bir havayı yansıtıyor.
Sizde bu kombinlere bakarak işte çalışmıyor olsanız bile ctesi akşamı için ilham alabilirsiniz.
Yüksek bel etek,salaş görünümlü bluzlar,şalvar tarzında boyfriend paçalarla buluşmuş olan pantolon ve boyfriend blazer gerçekten çok güzel.
Trenchkotlarınızla yapacağınız elbise ve etek kombinleri için de bir alternatif daha size.
Görsellerden ilham alın stilinizi kendiniz yaratın.



2 modacı yorumda bulunmuş:

Unknown dedi ki...

Heergün ne giyineceğini düşünmek kabus resmen!
Bunlar yararlı bilgiler iyi düşünülmüş kombinler !
favorim ateş rengiolan kabanlı kombin

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

m.c. dergisini hiç sevmiyorum... bir süre bünyesinde bulundum ve nefret ettim resmen.o gün bugündür dergiyi almıyorum.herşey kopyala yapıştır.bir kişi üretiyor diğerleri kopyalayıp yapıştırıyordu.reklam alalım diyorlar başka birşey yok.burçlar falan dahil hepsi yalan...

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´