20 Mayıs 2010 Perşembe

Havuç Pantolon İştahı

ImageHost.org

5 modacı yorumda bulunmuş:

PrettyPinky dedi ki...

Vallahi ben gözümü kararttım ve aldım.. O kadar memnunum ki..Rahatlık ve şıklığı birarada yaşayabiliyorsun..

asl2m dedi ki...

mutlaka al hatta bi kaç tane al.çok klas bir havası var.ben bir tane aldım şimdi toprak tonlarında bakıyorum.

Jojee dedi ki...

pretty pinky;bende gözümü karartnaya karar verdim:)alınca koyucam buraya da canım

asl2m;sağol cnım yorumun için bende almaya karar verdim.Siz nerden aldınız zaradan mı?

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

Joji, bu posttaki font hiç okunaklı değil. Bilgin olsun istedim.

Kübra dedi ki...

Çok şık ve aslında sade.fazlasıyla kadınsı olmamakla birlikte,kesinlikle alınmalı,çok çok rahat !

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´