3 Haziran 2011 Cuma

Beauty: Saçlarımız Örülmüş




Yazın geldiğini artık hissetmeye başlıyoruz.{nihayet!}Ben yazın yazlık bir bölgede olacağım için çok şanslı olanlardanım.Salaş üst,mini şort ve sandaletlerim en yakın arkadaşlarım yaz için.
Saçlarımında rahat olması lazım elbette.Onun için en tatlı alternatif örgülerden yana gönlüm.
Özellikle yazın kır düğünü davetiniz varsa en ama en şık saç modelini siz gerçekleştirebilirsiniz.Örgü topuzunu ki bu sımsıkı olmamalı salaş olmasına dikkat edin ve aralarına yerleştireceğiniz çiçeklerle gerçekten mükemmel gözükebilirsiniz.
Festivallerde,arkadaşlarla buluşulan hoş muhabbetlerde,özel günlerde vs. örgüyü siz belirleyerek hoş modellere sahip olabilirsiniz.

O zaman biraz modellere bakalım:


*Saç tonunuzu yakalayabilirseniz çıtçıtlı örgülerin olması lazım.Eğer saçınız yeterince uzun değilse ve örgü model bir topuz yapmak istiyorsanız bu sizin için kurtarıcı görevi görecektir.


*Mesela üstteki modelde dağınık bir topuz ve üstüne çıtçıtlı örgüden koyulmuş.Ben çok beğendim:)

*Arkadaş buluşmalarına alttaki gibi salaş bir model tercih edebilirsiniz.Örülmüş saçlarınıza minik çiçeklerden koyarsanız daha tatlı olacaktır.O tarz çiçekleri asortie ve Accessorize 'da bulabilirsiniz.

*Ve düğünler için seçebileceğiniz iki farklı örgülü topuz modeli.Biri daha sıkı tarzdayken diğeri daha rahat ve kır düğünleri için mükemmel bir model.


*İşe gidiceksiniz veya acil bir yere yetişmeniz lazım.Bad hair gününüzdesiniz ki bayanların en sinir olduğu durumlardan biri.Bir de yeni sürülmüş ojenin bozulması!:)
Bad hair gününüzde saçlarınızı örebilir arkadan mini topuz şeklinde tutturabilirsiniz.

8 modacı yorumda bulunmuş:

senem dedi ki...

1. ve 2. favorim ♥

Abiyelbise dedi ki...

Çok güzellermiş. Paylaşım için çok teşekkürler. sitenizi de çok beğendim. Çok güzel abiye elbise modellerini görmek üzere sizi de benim siteme beklerim:
www.abiyelbise.com
İyi günler

Ful yaprakları dedi ki...

sarışın örgülü hatun sanki barbie bebek gibi :)) çok şirin olmuş saçları da benim gibi bonuslar böyle öremiyor işte:)

dodimoda dedi ki...

Saç modellerine bayıldım.

Zaten örgü saçın havası bir başka oluyor.
Sayfanı her zaman takip ediyorum, başarılar dilerim.

ben de sayfama beklerim..
www.dodimodablogspot.com

4 dedi ki...

ben bu örgülere bayiliyorum, hepsi süper :)

sevil dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler. Güzel olmuş

Modagrafya dedi ki...

saçlarım yeterince uzun olsaydı yapmak isterdim ben de:) özellikle üstten ikinci çok güzel görünüyor:)

Wear A Smile! dedi ki...

hepsi birbirinden harika bunların..
saç örgüsünü çok seviyorum ama saçım kısa olduğu için şu anda sadece önlerini ördürüyorum.. ama bu linki sık kullanılanlarıma aldım, saçım uzayınca bazılarını uygulamak istiyorum mutlaka.. :)

bu arada 1100'üncü izleyicin olmuşum mutlu oldum :))

http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´