20 Haziran 2011 Pazartesi

Vespa'm Olmasa da Bisikletim Bana Yeter!


Vespa aşkı bambaşkadır.Bayanların ortak hayallerinden biri bile olabilir:)Benim gönlümde yatan açık pembe vespa ve çiçekli kasket.Çan modeli eteğimi giyip espadrillerimi geçirsem ayağıma ohh ne mutlu olurum.
Çanakkale'ye geri döndüğüm için bu hayalimi gerçekleştirmeme çok az kaldı.Bozcaada'ya onunla gidebilirim artık.Bu ara hayallerim pek şeker anlayacağınız.Bunun nedeni okulumun bitmesi:)Artık Çanakkale fotoğraflarını bende bol bol görebilirsiniz.

Vespam yoksa bisikletim var diyebiliriz.Aynı ünlüler gibi.Yazın gelmesiyle birlikte bisikletleri sokaklarda görebilirsiniz.Modeller,oyuncular,trendlish bayanlar bisikletlerini kapıp geziyorlar.Eğer sizinde ortamınız müsaitse hep beraber bisikletlerle gezmeye:)

2 modacı yorumda bulunmuş:

Wear A Smile! dedi ki...

olivia'nınki show tabii ama helena ve jessica'nın tarzı çok doğal ve hoş.. keşke bisiklet yollarımız olsa da binsek, ama sen dediğin gibi bozcaada'da binersin (bize de foto gönderirsin artık :))



http://wear-a-smile-wear-a-smile.blogspot.com

Chedeliko dedi ki...

benim vespam var bisiklete binmeyeli asırlar oldu sanki... şimdi bu postu okuyunca içimi bir şüphe düştü ya bisiklete binmeyi unuttuysam! acilen denemem gerekiyor:( korkuyorum. vespa insanı tembelleştiriyor.

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´