22 Eylül 2008 Pazartesi

Bere ve Şapkalar..!



biz cadıların yapmaktan en çok hoşlandığı şeydir alışveriş
kış hafif hafif belli ediyor geldiğini eh ne yapalım
şapka bere alışverişine çıkalım:)
numaralandırdıklarımın web sitesini sizin için koydum
jojik sizi çok düşünüyor:)



1. için tıklayın 2. için tıklayın

3.için tıklayın 4.için tıklayın

5.için tıklayın 6.için tıklayın

7.için tıklayın 8.için tıklayın

5 modacı yorumda bulunmuş:

Brc dedi ki...

günlük hayatta çok kullanmasamda şapka çok severim.Her dükkana girip nerdeyse hepsini dener ama almam.
ama bu kış bikaçtane alıp takıp takıştırmayı düşünüyorum.bu kış çook moda :))

Sevgiler

Jojee dedi ki...

ben bereleri çok seviorum yandan takıyorum çeşit çeşit var evde:))
bide annemde örer benim şanslıyım yani

B. dedi ki...

Harikasın!! Ellerine sağlık, blogun bana çok keyif vermeye başladı :-)

Jojee dedi ki...

beğenmene çok sevindim:))

Adsız dedi ki...

7.sine bayıldım ama link açılmıyoooo :( yardım eder misiniz?
ben de çooook severim şapka, bere :)
sevgiler...

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´