15 Eylül 2008 Pazartesi

Wuuu..Kırmızı Dudaklar:)


bayılıyorum kırmızı dudaklara
kadınları daha albenili yapıyorlar:)
resmen seksilik fışkırıyor o dudaklardan
yine yaprak dökümü ve ferhunde:))
msla dudaklar hep kırmızı hatunumuzda:)
eh bizde onu güzel ve seks bulmuyor muyuz kadın olarak:P
valla ben buluyorum aynı zamanda kafayı ferhundeye fena mı taktım ne:DD
kırmızı ruj sürerken dışarı taşırmayın sakın
bide çok esmer bir tene sahipseniz
kendi ten renginizin bir kaç ton açık pudra seçin
hem makyajınız ortaya çıkar hemde yüzünüzün güzelliği:))
çok konuştum ama yarın yine sizinleyim:))


4 modacı yorumda bulunmuş:

babegazelle dedi ki...

Jojik;ben de bayılmaktayım cırmızı ruja,ayriyetten hafif kıskançlıkla karışık olmakla beraber ferhunde bacımıza da,farklı bi elenktriği var hatunun yaa.Ama yazına ek bi uyarı getirmeden duramicam,kırmızı ruj sürecek bağyanlar lütfen göz ve ten makyajını doğala en yakın haliyle tutsunlar ayriyetten aşırı mat ve cart kırmızıdan kaçınsınlar derim ben naçizane.Sevgiler:)))

Üfürükten Prenses dedi ki...

yahu angelina'ya hiç yakışmamış ..
Aaa şaşırdım valla..öyle dudaklara yakışmamış ya..

ben pek severim ama çok sık kullanamam,özellikle gece tercih ederim..

Adsız dedi ki...

kırmızı iddialı renk, çok severim. gün içinde kulanmasam da özel zamanlarda tercihimi kırmızıdan yana kullanırım.
uygun tonunu bulduktan sonra her tene kırmızı ruj yakışır.
yalnız doğal kızıllara ayrı bir yakıştırıyorum kırmızıyı.çok sexi :))

Yeliz dedi ki...

kırmızı ruh değilde daha bi nar çiçeği tonuna yakın olanlardan kullanıyorum,sevgili babegazelle'nin dediği gibi bu rujlarla çok hafif makyaj iyi oluyor. kırmızı ruhu ateşli ateşli sürüp sonrada kaş göz boyanınca olmuyor ! sevgiler

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´