20 Eylül 2008 Cumartesi

Charlize Theron Kırmızı İçinde


charlize yeni filminin 'battle in seattle' gösteriminde giymiş
kırmızı elbisesini ve uyumlu ayakkabısını
nasıl olmuş diye size sormadan önce
ben bayılcam bakmaktan
çünkü bence mükemmel olmuş
şimdi sıra sizde ya sizce??





6 modacı yorumda bulunmuş:

SMİLENA dedi ki...

bu kadına oldum olası bayılıyorum .yine muhteşem görünüyor.

Zulapha Kaphali Iku dedi ki...

bu kadin cidden mukemmel ya...sevgilimin begendigi, benim hep begenip hem kiskandigim tek kadin :p

Jojee dedi ki...

aynen benimde ya bayılıyorum hatta ilerleyen zamanlarda
charlize in giydiği elbiseleri koyucam mükemmel giyiniyor
sarışınları pek beğenmem ama bu kadın gerçekten çok güzell

Adsız dedi ki...

çok zarif bir bayann. süper olmuşşşş kırmızı ayakkabısı da süper kırmızı bir ayakkabıyı da bu kadar kalite taşıması ayrı bi konu

stickman dedi ki...

uğruna imparatorluk yıkılan kadınlardan.

Jojee dedi ki...

kesinlikle...

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´