21 Kasım 2008 Cuma

Erkeksi Olmaya Hazır Mıyız Hanımlar??

Geçen senede başlayan ve artık daha çok etkisini gösteren
Erkeksi giyinmeyle modacılar bammm diye karşınıza çıktı
Blazer ceketler,şapkalar ve takım elbiseler...
Ünlülerin çoğu ve bizler ciddi görünmek istediğimizde zaten takımlara saldırırırz
Ama günlük hayatımızın parçası haline gelen ceketler var artık
Kısa olsun uzun olsun istediği kadar erkeksi dursun
ama yakışsın diyenlerdeniz..
Ve bence moda olsun olmasın kadınlar kendine yakışanı hep giymeli
Blazer ceket giymemi söyleseler çoğunluğun duraklayacağı gibi bende duraklarım
Ama yakışırsa neden olmasın

--Ben varım hiç deilse etrafımda akım başlatırım:P



Evet bayanlar ünlülerde giyindiler
Ceketler olsun şapkalar olsun..
Dar pantolonla ne kadar güzel durmuş aslında
Rachel'ın blazer ceketi..

aslında bizde ceketlerimizi giyiyoruz

Ama adı biraz değiştirilince--Erkeksi--
insan biraz duruyor haklısınız
Şimdi size soruyorum hanımlar
Siz böyle giyinmek fikrine ne derecede sıcak yaklaşırsınız??

5 modacı yorumda bulunmuş:

MeleBek dedi ki...

aslında olabilir zaten ceket giyiyorum ne kadar erkeksi olsa bile dişilikten ödün vermeyiz biz
aynı zamanda takım elbiselerin genelde kadınlarda daha bir feminen hava yarattığını söylerler

pRncfRn dedi ki...

Hayırrrrr, kadın kadınsı.
Erkek erkeksi olsun. Lütfen.

Sagır Kedi dedi ki...

İlk resimdeki modelin şapkasının aynı modelinden kadife olan geçende bir mağazada denedim çok şık durdu.Almadım çünkü erkeksi giymek istemesem de kadınsı giyinmekten yanayım.Belki ileride tarzım buna döner..

Yeliz dedi ki...

ben hazır değilim çünkü pek hoşlaşmam :)

Jojee dedi ki...

Aslında ben blazer ceket giyebilrim valla:)
farklı şeyleri denemek hoşuma gidiyor.
sağır kedi buarada senin dediğin şapkanın aynısını arkadaşım beyoğlundan aldı ve bütün gün onunla dolaştı bende poşumla:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´