17 Kasım 2008 Pazartesi

Justin ve Beyonce Komediye Merhaba:))

Beyonce ve Justin Timberlake i birarada düşünürseniz mükemmel değil mi?
Peki Beyonce söylese Justinde dansçı kızlar gibi giyinip poposunu sallasa:))
Evet komediyle karşınızdalar:)
Ben 3 kere izledim justinin kafa ve popo hareketine dikkat:)

11 modacı yorumda bulunmuş:

babegazelle dedi ki...

o diil de justinin popo beyonceden küçük hahaha

Sagır Kedi dedi ki...

Öldüm gülmektennn:)))Çok sevdim bunu ya..Ünlülerin bu tarz komik videolarını yayınlamaya devam et.Sen yayınlamasan haberim olmayacaktı.Hala gülüyorum ya hihohahah

shamamciyan dedi ki...

of gecenin bir saati izleme hatasını işledim. kafamı yastıklara gömdüm gülmekten bayılıcam. kahkahalarımı dizginleebilirsem bi daha izlicem, süper yaa :))))

Adsız dedi ki...

babegazellejimm biliosun erkeklerde popo büyüten hormon kadınlardan daha az çalışıyo, dolayısıyla genelleme yaptığımızda erkeklerin popoları bizim kadınlarınkinden daha küçük! bu arada bende şu yabancı gelin olayına bende gıcık oldum!

Jojee dedi ki...

ay ya yine izledim yine öldüm gülmekten:))))babegazelle kız benim babamında anneminkinden küçük:P

Sagır Kedi dedi ki...

ay ben şimdi gene izledim sabahtan beri işyerindeyken aklıma geldikçe gülüyordum:)))Gülmekten geberiyorum ya Justin hata etmiş orada popoya yastık koysaydı daha bir komik olacaktı:)))

osuruktanteyyare dedi ki...

ahahahaha bu çok komik yaaa sırf hustini izledim surata bak haha

Adsız dedi ki...

Justin Justin Beyonce u gölgede bıraktı.Poposunu çok güzel sallıyor ya:)
Bu arada dikkat etttim ,Beyonce un bacak kalınlığı Beylerinkiyle aynı hemen hemen .

TSL dedi ki...

:-)

MeleBek dedi ki...

yerlerdeyim:)))

Adsız dedi ki...

bayıldımm.
bloguma koydum ben bunu dayanamadım. kızma banaa :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´