2 Kasım 2008 Pazar

Yatak Odaları



Bu sefer yatak odalarını slide olarak sunuyorum size:)
Keyifli hale dönüştürmek için elimden geleni yapıyorum umarım sizde hoşnutsunuzdur
Odanızın rengini istediğiniz gibi korkmadan değiştirin ve renklendirin.
Sınır koymayın kendinize;)

3 modacı yorumda bulunmuş:

Unknown dedi ki...

joji süper tasarımların buluştuğu dizaynlar var cidden.
özellikle ıh-lilac-bedroom a bayıldım, eridim bittim böyle. hem sadeliği açısından, hemde renk tonlarının çok iyi ayarlanmış olması adına sanırsam...
yalnız; ben evime böyle bi yatak odası yaparsam hayatta yatak odamdan çıkmam kuzumla :))
senin yayınladığın/yayınlayacağın ev dizaynları bizi de çok ilgilendiricek öyle gözüküyo :))

Jojee dedi ki...

serzeniş beğenmene çok sevindim özellikle kuzumla olan ilişkinize:)
siz evlenin bende evinizin iç mimarisini yaparım:)

Adsız dedi ki...

frech-style bayildim.cok istiyorum böyle barock tarzi yatak odasi ama cok pahali ya.Sayfan süper cok hosuma gidiyo jojik sevgilerimle..hatice

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´