16 Aralık 2008 Salı

Elbiselerin Cazibesi

Bayram tatili bitti ama yılbaşı telaşı sarmaya başladı bile beni
Ne giyicem?Ne yapıcam??
İşte bu yüzden başladım hem sizin için hem kendim için araştırmaya
Fırfır,batik ve tek kollu modeller bu senenin gözdesiydi.
Birden karşımıza çıkan danteller ise romantik aynı zamanda gizemli.
Yılbaşında en hoş bayan siz olmak istiyorsanız
siyahın asilliğini,kırmızının seksiliğini deneyebilirsiniz.

Burdaki etekler bana biraz kısa geldi.
Sadece bir taraftan dekolte vermeye dikkat edin.
Alttaki resimde renkli olan elbisenin biraz daha uzun
olmasını tercih ederdim mesela
Elbise daha çok kendi gösterir
Hem göğüs hem bacak derken güzelliğiniz gözden kaçmasın.

1 modacı yorumda bulunmuş:

kelebenk dedi ki...

lipsy nin bütün elbiselerini istiyorum ... kargoyla rica ediyim ey yetkililer=)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´