22 Aralık 2008 Pazartesi

Koçtaşla Yılbaşı



Koçtaş yılbaşına bir hazırlanmış ki sormayın.
Okadar renkli şeyler vardı ki anlatamam
fiyatları ise bazı ürünler için normal ama bazı ürünler için abartı
Bende beğendiğim bir kaç modeli aldım
diğerlerini bugün çarşıdan alıcam
Fiyatlarını yanlarına yazdım
Çam ağacını ben başka bir yerden
120 cmliğini 14 ytl ye aldım
Bir gün odam süslü olsun canım:)




8 modacı yorumda bulunmuş:

Sagır Kedi dedi ki...

Jojee çok mutlu oldum ellerine sağlık..Çok çok teşekkürler bu hafta kesin oradayım beni kimse tutamaz..

a. gizem dedi ki...

ayyy şeker toplar çok şirinnn!
hepsi çok şirin aslında :)
ne hoş bir blog :)

Jojee dedi ki...

ne demek sağır kedicim yılbaşıda yaklaşınca koyiyim dedim bnde:)
a.gizem canım bende senin bloguna ve toplarına bayıldım:)

burak demirtaş dedi ki...

dün ben de koçtaştaydım. (cevahir) ya varya baktım o süslere harbi çok güzel,yılbaşı havasına sokuolar falan vs. ama açıkçası dans eden penguen ya da kutup ayısı daha cazip geldi... sonra onu da almaktan yaşım vaz geçirdi... :P :)) aslında daha çocuğum yahu,22ye gircem christmasda,hala küçülüp cebinize girebilirim... :P

napim,küçüklüğümde hiç bembeyaz bi kutup ayı oyuncağım olmamıştı... :(

Annekaz dedi ki...

koçtaş zaten gidince kaybolduğum yerlerden birisi spor ayakkabılarla gidiyorum özellikle :)

Jojee dedi ki...

burak çok güzel gerçekten ordaki süsler hepsini almak istedim bi baktım 50 ytl harcamışım hala alcaklarım var geri döndüm:))
anne kaz evet gerçekten çok hoş saatleri ve mumlarıda çok hoşuma gidiyor:)

burak demirtaş dedi ki...

jojik burda yazdım çam almıcam ya da süslere para vermicem vs diye,bugün taksimdeki oxxodan kız arkadaşıma bişe aldım,iki tane minik saksıda çam verdiler :)) minik çamlar için de minik süs var mıydı yahu? :))

Jojee dedi ki...

Ohh valla beleş yılbaşı ağacı demek:)
Kız arkadaşın çok mutlu olucak valla oxxo da güzeldir hani:)
Minik süsler var tabi minik toplardan aldım ben 6 tanesi 1 ytl valla:))

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´