18 Aralık 2008 Perşembe

Ugg Botları

Ugg botlar kuzu derisinden yapılmasına rağmen kışın sıcak yazın soğuk tutuyor.
Ayağınızda çorap olmadan giydiğiniz yumuşacık ugg botları.
Ünlülerinde vazgeçemedikleri botlar listesindeler
Ne kadar şekilsiz dursada giyildiğinde harika duruyorlar.
Yazında giyme fırsatı olmasına rağmen giyemezsiniz çünkü burda deli derler:)
Kışa kalan bu zevkli botlardan
pişman olmadığını ve tavsiye ettiğini söyleyen bir çok yazıya rastladım.
Mini etekle de giyilebilen,rahatlık seven ve sıcak olsun bu kış diyenler için
farklı renklere sahip güzel bir alternatif.
Bende giyilebilecek giysi seçeneklerinden sundum:)




Not: Bu yazımı canım arkadaşım Gözdem için yazdım.Kendisi Ugg almak için kolları sıvadı.Sizinde istediğiniz ürünleri koyabilirim giyimdeki seçenekleriyle:)

4 modacı yorumda bulunmuş:

MyBiber dedi ki...

Valla açıkçası ben de çok heves ediyorum ama her karar verdiğimde bir şekilde alma aşamasında vazgeçiyorum. Gerçekten çok biçimsiz duruyorlar fakat sizin de çok güzel kombine ettiğiniz gibi kıyafetlere yakıştırılabilir ki çok da sıcak tutuyormuş ayakları...
Ayrıca blogunuzdan beni favorilerinize eklemenizle haberdar olabildim. Çok teşekkür ederim, böylesine güzel ve tam benlik bir blogla tanışmış oldum. Artık takipteyim. ;)

Adsız dedi ki...

bnde istiyorum bi ugg ama bulamıyorum bi trlü

Jojee dedi ki...

ugg yapışkanı olan mağazalarda bulabilirsin aslında kocaelinde var ama fiyat olarak 250 ytl ye satıyorlar.
GGdan bakabilrsin gerçek olan modellerden bulabilirsin 150 ytl ye fln var.
Hem uygun fiyata alabilirsin canım bende seneye düşünüyorum almayı:)

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim cnm fiyat aralığından haberdarım kocaelinde oturuyrsun sanırım ben çkalede oturyrm ne yazık ki çkalede bulamadım istbldaki kuzenime ısmatlatcam sanırım en son çare burda bulablceğimi hiç sanmıyrm ve bnm olsunlar istiyorum:)tekrar teşekkürler ilgin için sevgiler...

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´