25 Nisan 2011 Pazartesi

Baharda Kalbimizi Çalan D&G

Bu yaz benim için en rahat marka D&G cicileri.Pek şaşırtan renklere ve desenlere yer vermemiş olsa da benim için baharı getirmiş.
Özellikle çiçek görmekten bayılan bizleri yine çiçeklerle karşılamış.Tabi çiçekler mini boyutlardan biraz büyümüş.Arada ceket,etek,şort,pileli mini veya maxi elbiselere dönüşmüş.
Onlarla uyum sağlamak isteyen pötikareler yer almış ve birbirini ne kadar sevdiklerini ortaya koymuşlar.Yer geldiğinde düz renk etek,ceket veya şortlarla kombinlenmiş.
Çok sade ama rahat bir koleksiyon oluşturan D&G kahramanları seviyorum.
Tam bir bahçe hayaliyle oluşturan koleksiyonda genç tasarımlar göz dolduruyor.Benim de kalbimi çalıyor elbette.Peki ya sizin?

2 modacı yorumda bulunmuş:

BÜTÜ dedi ki...

ne güzel bir koleksiyon, icim acildi

cemil dedi ki...

çok güzel hepsi desen desen çok şık bayıldım bayıldım...gunceltakil

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´