18 Nisan 2011 Pazartesi

Hakan Yıldırım for Koton

Hakan Yıldırım ismi sadece Türkiye için bir anlam ifade etmiyor.Bildiğiniz gibi ünlü modacı Paris Moda Haftasında yer almıştı.Artı ve eksileri elbette vardır ama bu etkiler onun başarısını hiç değilse Türkiyeden çıkıp adını duyurmasını gölgeleyemez benim gözümde.
Hakan Yıldırım'ın Hakaan markasıyla ANDAM ödülünü aldığını hatırlatmakta fayda var.
Tasarımcımızın tasarımlarından uygun fiyata almak isteyenler hemen Koton'a gidebilir.Ben Hakan Yıldırım'ın giysileri mini ayrıntılarla yorumlamasına bayılıyorum.Hem sade hem şık olmak istiyorum ama bir de Hakan Yıldırım imzası iyi olur diyorsanız aradığınız yer kesinlikle Koton.
Ben dantelli straplez mini elbiseyle nil yeşili şorta göz koydum ilk fırsatta benim olucaklar.

3 modacı yorumda bulunmuş:

Judy Abbott dedi ki...

haftasonu Koton'u gezdim ve genel olarak tüm koleksiyonu çok başarılıydı. Bravo doğrusu.

Unknown dedi ki...

Hakan Yıldırım'ın Koton için yaptığı kış sezonu tasarımlarına zaten bayılmıştım, yaza devamının geleceğini bilmiyordum çok sevindim :) Dantelli elbise ve etekler harikaymış..

BeTwin Us'a da bekleriz:
http://betwinus.blogspot.com/

Ful yaprakları dedi ki...

danteller çok moda bu sene :))

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´