27 Eylül 2011 Salı

Trend 2011/12: Amazonda Kaybolan Kadınlar

 

2011/12 kışı vahşi hayatı şehre taşıtıyor.Vahşi hayat amazon ormanlarının bitkileri,balık pulları,kürklerle birleşiyor. 


 Wist List:
 *Givenchy'nin muhteşem eteğine bayılan birisi olarak hemen sepete atardım
 *Chloé sarı yılan desenli gömleğinden çanta
 *Prada'nın herkes bir gün deniz kızı olucak demesini onaylıyorum ve balık pullu gümüş elbisemi veya eteğimi istiyorum :)
 *Erdem'in muhteşem! çiçek desenleri her koleksiyonda beni benden alıyor.Elbise ve pantolon modeli çok hoş!
 *Chanel'den ceketleri kaptım bile....


Ah sepetim ne güzel cicilerle doldu :)


  the key Pieces:/Anahtar parçalar: 
 *Amazon omanlarına yavaş bir geçiş istiyorsanız çantalardan edinin
 *Kürklü montlar veya etollerden edinebilirsiniz. 
 *Çiçek bahçesinde etek veya bluz alarak kaybolabilirsiniz.


pic. asos

0 modacı yorumda bulunmuş:

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´