22 Eylül 2008 Pazartesi

Emmy Sahibini Buldu






Los Angeles’ta Nokia Theatre’da düzenlenen 60. Emmy Ödülleri sahiplerini buldu.

Komedi dalında en iyi yönetmen: Barry Sonnefeld (Pushing Daisies)

Komedi dalında en iyi kadın oyuncu: Tina Fey (30 Rock)

Komedi dalında en iyi erkek oyuncu: Alec Baldwin (30 Rock)

Komedi dalında en iyi yardımcı kadın oyuncu: Jean Smart (Samantha Who)

Komedi dalında en iyi yardımcı erkek oyuncu: Jeremy Piven (Entourage)

Drama dalında en iyi senaryo: Matthew Weiner (Mad Men)

Drama dalında en iyi yönetmen: Greg Yaitenes (House)

Drama dalında en iyi yardımcı kadın oyuncu: Dianne Wiest

Drama dalında en iyi yardımcı erkek oyuncu: Zeljko Ivanek (Damages)

En iyi eğlence programı: The Daily Show with John Stewart

En iyi TV dizisi: RecountEn iyi senarist: Kirk Ellis (John Adams)

Eğlence programı dalında En İyi Yönetmen: Louis J. Horwitz

En iyi reality show, yarışma programı: Jeff Probst (Survivor)

En İyi Mini Dizi: John Adams

Mini dizi dalında En iyi kadın oyuncu: Laura Linney (John Adams)

Mini dizi dalında en iyi erkek oyuncu: Paul Giamatti (John Adams)

8 modacı yorumda bulunmuş:

Brc dedi ki...

lauren conrad'ın giydiği elbiseyebayıldım.helen modeli u sene çok modaydı zaten.benimde bütün yazım bu tip elbiselerle geçti.tabii böle diil günlük olanlarıyla:P

Svgiler

babegazelle dedi ki...

marcia croos'unkini beğendim yanılız bilekte bitmemeli yere kadr inmeliydi derim

Jojee dedi ki...

jennifer love ın elbisesini hiç beğenmedim.
evanın saçlarını yapıştırması hiç hoşuma gitmedi su dalgası olabilirdi.
marcia için doğru diyorsun bencede bilekte bitmemeliydi.
brc laurenin elbises cidden çok hoş yaz için açık yeşil bir modeli şık bir akşam içn ideal olabilir:)

vicky dedi ki...

jennifer love ın elbisesi rezalet. diğer elbiseler hepsi birbirinden güzel. hatta oscarda bile bu kadar çok beğendiğim olmamıştı. heidi ve marcia gecenin galibi

yabani kuzu dedi ki...

babegazelle ye katılıyrum o elbise daha uzun olmalıydı bencede

Jojee dedi ki...

kuzu senin wuu kırmızı dudaklarını seviyim:))
sürdün mü kız:P

Selin dedi ki...

eve geldim bilgisayarın başına oturdum emmy ödüllerinde neler olmuş bakayım dedim, aramama gerek kalmadı :) teşekkür ettim..
önce ödüllere göz attım şimdi elbiseleri inceleyelim :D

Jojee dedi ki...

canım beğenmene çok sevindim:))

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´