13 Eylül 2008 Cumartesi

Miss Sixty Modası..

ben miss sixty giyinenlerdenim:)
üstte 2. resme bittim resmen
bayıldım ya çok güzelmiş

valla ben çok beğendim giysileri

şortlar ve üstler süper

2009 a kadar nasıl sabrederim ben ya:P


eh moda haftasındayız
defilelerde beğendiğim modacıları
hergün koyucam :D
bi de bişey dicem şu parmak uçları açık botlardan ne anlıyorlar
ben anlamıyorum yaa:P sorun mu bende acaba:D

9 modacı yorumda bulunmuş:

vicky dedi ki...

seninde blog harikaymış yeni buldum. ellerine sağlık. blog listeme eklendn. sevgiler :)

Jojee dedi ki...

ay içimden yeahh beybiii demek geldi ya:P
alalala ilaçlar beynime dokundu galiba:)
foto yakıo canım:))

yabani kuzu dedi ki...

be nedense kıyafetlerden cok kıslara bakar oldum.İçimdeki erkek hormonlarımı cogaldı yoksam öyle bi görünüşe sahip olamadıgımdan bi kıskanclık bi fesat iç cekmelermi var bilmem.

Ama ilk fotoda 4.kızda belirttigin gibi ayakkabı igraaanc :D demek istedim:)

Jojee dedi ki...

kuzu ben burda koptum yerlerdeyim ya:D
fesatlığını yerim ben senin Allah seni ne etsin valla hala gülüyorum ya:D

o botları sana hediye edicem cici:D
modaikonası ol kaldığın yerde hahahah:D

yabani kuzu dedi ki...

bende olsa olsa kokona olur ikona olamam ben :)Bu arada bot hediye etmek istiosan kahverengi tonlarında bişiler makuldür fıstıkım :D

Jojee dedi ki...

oy oy oy katana demiş ya :P
yerim seni ben valla çok sevdim seni ya:)
bloguma eklicem hemen seni kaybetmiyim hergün gelir bızıklarım:))
kahverengi mii wuuu çantada kaparım bi tane ohhh:P

yabani kuzu dedi ki...

Bende sevdim senii coook :) Kuzucuklarımdansın sende valla her gün secimlerini merakla bekliyorum :) mckk canm benm

vicky dedi ki...

aslında victoria nın yüzünü kazıyıp kendiminkini koysam daha bi afilli olacak hehehe

Jojee dedi ki...

hehehe koptum kıskanma kadını:P

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´