24 Eylül 2008 Çarşamba

Kate Moss Topshop Sonbahar-Kış 2008 koleksiyonu


kate moss topshop için kıyafet tasarlıyor

sonbahar ve kış koleksiyonunu koymuşlar topshop un

bu kadın bana çok güzel gelmiyor

ama farklı bir havası var derler ya işte öyle

verdiği pozlarlada

en çok kapak kızı ve katalog mankeni olarak geçmesi de

bunu kanıtlıyor





3 modacı yorumda bulunmuş:

SMİLENA dedi ki...

iyi güzelde içince birde kendini dağıtmasa...

Brc dedi ki...

kate moss'un tasarladıkları Türkiye'de olmuyo sanırım:(( ben çok beğeniyorum tasarladığı kıyafetleri ama web sitesinden de almak gibi bir şans yok malesef.
tipine gelince o değişik havasıbenimde hoşuma gidiyo açıkcası ne bılıyım onun gibisi yok.
ama giselle 1 numara o ayrı :D

Sevgiler

Jojee dedi ki...

evet ya smilena içince resmen kadın deliriyor
kadının kızına acıyorum ben:((
bakıcısı bile şikayet ediyor hiç ilgilenmiyor diye
brc kate mossun bende çok beğeniyorum
evet özellikle bu koleksiyon çok güzel ya:(

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´