24 Eylül 2008 Çarşamba

Gömlek Moda Ama Nasıl Giysek??Ben Giydim:)


belki görmüşsünüzdür sokak modasında gömlek çok moda
özellikle üstteki resim gibi modeller var
bol mavi-beyaz çizgili kemerli modeller
beyoğlunda 10 tane gördüm galiba:))
ama ben biraz asi olanlardanım modaysa modam canım
gittim erkek gömleğini giydim
büyük geldi tabi uzun belini daralttılar kollarınıda ayarladıktan sonra
dün akşam dışardaydım
rengi mi lila-beyaz çizgili:D
size gömleklerle ilgili bir kaç resim koyuyorum
iyi incelemeler:)





2 modacı yorumda bulunmuş:

MeleBek dedi ki...

asi mi takılıyorsun dik başlı:))
çok beğendim çok cici:)

Üfürükten Prenses dedi ki...

ben de istiyorum bu gömleklerden.
hatta ilk defa moda olan bişeyi bu kadar tuttuğumu hatırlıyorum..
ama şimdiden dağ taş doldu bu gömlekler giyenlerle..
herkeste kocaman bir kemer ve gömlek..
bize değişik kombinasyon tğyoları versene jojik cadısı!!! gömleğimizi giyelim ama sokaktaki onca insana benzemeyelim?
nasıl olacak?

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´