14 Temmuz 2009 Salı

Demi Moore Bikinili


Kendisinden 15 yaş küçük sevgilisi ile tatilde olan Demi Moore bikinili haliyle kameralara yakalanmış.2003 yılında Charlie nin meleklerinde yer aldığındaki bikinili fotoğrafıyla karşılaştırıldığın da hiç fark yok.Gerçekten bu kadın kendine çok iyi bakıyor.

6 modacı yorumda bulunmuş:

Stilcatcher dedi ki...

Taş gibi, taşşşş:)))

Adsız dedi ki...

maşallaaah :)

Hülya Ünver Coşkun dedi ki...

çok hoş bir bayan. Ama bişeyi yanlış yazmışsın şeker. sevgilisi değil kocası :)) bloğun süper. takipteyim.

Jojee dedi ki...

ıtır;cdden öyle:)

siu;bizde inşalla:)

hülya;canım yok yanlış yazmadım hatta bilerek öyle yazdım ben eşleri de sevgili gibi görüyorum hep:)ondandır galiba elim hep öyle yazar eş olsa bile:)buarada teşekkür ederim:)

Hülya Ünver Coşkun dedi ki...

Çok mahcup oldum şimdi. ama dediğin doğru eşler sevgili gibi olmalıki ilişkiler daha uzun ve canlı olsun :)

nilo dedi ki...

Ya nasıl ya:D

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´