1 Temmuz 2009 Çarşamba

Roberto Cavalli Elbiseleri: Düğün Telaşı için Elbiseler

Pictures84

Roberto Cavalli'nin birbirinden renkli ,uçuşan ve aksesuarlarıyla elbiselere can veren koleksiyonundan parçalar gösteriyorum size.Bütün elbiseler podyumda yürürken adeta insanı büyülüyor.Yaz düğün,nişan gibi telaşınız varsa bu elbiseler tam size göre..Hoş modelleri satın alabilir veya iyi bir terziye diktirebilirsiniz.
Pictures85
Leopar desenler,elektrik mavisi rengi elbiseler herşey Robertı Cavalli'nin koleksiyonlarında bulunuyor.Benim hepsi hoşuma gitti.
Pictures86

Yeni açılan bir blog daha var.Çok tatlı birisin blogu bu da.Ünlüleri görmek ve takip etmek istiyorsanız
Celebrity-fashion-gossip bir bakmalısınız.

5 modacı yorumda bulunmuş:

alis dedi ki...

Jojeeee, mimledim seni!! :)

Jojee dedi ki...

bakıyorum tatlım hemen:)

Adsız dedi ki...

Yeşil elbiseye bayıldımmm..Chrsitian Lacroix parfüm reklamındaki kızın elbisesinin rengine benziyor..

Shopaholic dedi ki...

Son 2si hariç ben bunların hepsini alayım lütfen!! Allah'ım aşık oldum galiba elbiselere!!!
İlla arasından seç derseniz de ilk elbise ile 2. sıranın tümünü seçerim, daha fazla ayıramam üzgünüm! Ya ben istiyorum hepsini yaa böhühühüü :(

Unknown dedi ki...

Lacivert elbiseye bayıldım!(=

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´