22 Temmuz 2009 Çarşamba

Tulumlarla Şıklık {2}

Jojee aradığı tulumu hala bulamadı.Ve üstteki tuluma bayıldı.Şimdi oturup ağlayacak!Çok güzel kombinlememiş mi?

7 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

nasilsa almanya`ya geleceksin o tulumun hemen hemen aynisi pimkie ´de var.gelince mutlaka bak.üzülmene gerek yok..:))

Pinky dedi ki...

1. süper gerçekten. nereden bulucaz ki böyle birşey. hiç biryerde gözüme çarpmadı böylesi.

ess dedi ki...

merhba jojee aradığın tulumdan stradivarius'ta bulabilirsin bnde çk beğenmiştim ama acilen çıkmam gerekti ve o marka antalyada yok maalesef :( nse sn bulursun umarım :))

zui dedi ki...

bayıldım ve cidden çok güzel kombinlemiş
istiyorum şu an!

"PRETTYCOOL" dedi ki...

tulumlara benim de çok ilgim var,bedenim bu aralar pek müsait değil,ama istediğin model için kumaş alıp diktir derim,sonra insanın içinde kalıyor:(

Adsız dedi ki...

gerçekten çok güzelmiş ilk fotoğraftaki..özellikle rengi ve kumaşı daha hoş göstermiş..

Nil dedi ki...

Bu kısa tulum modasına ben de bayılıyorum :) umarım istediğin gibi bir tane bulursun yaz bitmeden

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´