1 Eylül 2010 Çarşamba

İFW de Jojee Ne Giydi?

ImageHost.org
Herkese merhaba;)
Resmimi koyunca sanki karşımdaymışsınız gibi yazmak istedim birden.Yaklaşık 2 seneden beri sizinleyim.Ama resmimi koymamıştım.
Bunun nedenleri farklı aslında.Sevgilim fotoğraf çekmeyi sevmez ehh bende dandik çekmek istemediğimden siteye koymak istemedim.
Nasibi bu güneymiş bakın işte karşınızdayım.
Bu güzel fotoları çekenler ilk baştakiler elbette Tolga Günay.Ben fotoğraf çekinme özürlüsü bir insanım.Cidden gülmeyi bile beceremeyenler olur ya işte ben onlardanım.Ama Tolga Günay o kadar canayakın davrandı ki fotoğraflarda çok rahat çıkmışım.
Eğer fotoğraf çekinmek veya çektirmek istiyorsanız Tolga Günayla konuşmadan işe başlamayın derim.
Son fotoğraf Alışveriş Cini 'ne ait.
Yeniden fotom çekilene kadar beni görmeyeceksiniz.Buarada 4 gün sonra doğum günüm yuppi demek isterdim ama 22 olacağım:/


ImageHost.org

22 modacı yorumda bulunmuş:

Unknown dedi ki...

Jojeecim başaksın demek aynı burçtanız :) Şimdiden doğum günün kutlu mutlu olsunnnnnnnn :):)
Ayrıca resimlerde çok güzel çıkmışsın :):)

Jojee dedi ki...

ayşecim evet başak burcuyum:)Çoook teşekkür ederim canım o senin güzelliğin:)

NlyStyle dedi ki...

çok şirinsin, pekte küçük:)) elbisen ve ceketin cuk oturmuş çok yakışmış...süper...

Elif UYSAL dedi ki...

Şu an sana inanılmaz kızdım,bizi böyle bir güzellikten ve güleryüzlülükten 2 sene boyunca mahrum bıraktığın için:))) Harika gözüküyorsun,sevgiler

Jojee dedi ki...

moda-yemektarifleri;teşekkür ederim:)pek küçük mü 22 olcm:(

pride;ahh bende resim koymak isterdim ama malum:/

,, dedi ki...

özlicem ama seni ben, muc muc muccc :))

Did Dans La Mode dedi ki...

Demek bu güzelliği sakladın 2 sene boyunca :) Kombinine ve tabiki sana bayıldım canım... Sen 22 yaş için ":/" böyle yapıyosan ben 4 ay sonra otuz olucam o zaman öliyim bari :)

Unknown dedi ki...

jojeecim maşallah taşşş gibiymişin sen :)) bende koca mağduruyum ne yazıkki :( bigün bende kıracam zincirlerimi görür o gününü :) uzun lafı kısası çok güzelsin ve şıksın. lütfen daha çok resimlerini görelim

MODENİSE dedi ki...

Dünya tatlısı bir insanla daha tanışmama vesile olduğu için IFW'ye teşekkürler sana da mutlu mutlu yıllar burçdaşım:) 22 oldum diye üzülüyorsun ya delirme!:) bir de bizim çekimlerin güzelliği de Tolga'dan sebep işte:)

LâLz FaShioN dedi ki...

cnmmm inanılmaz güzelmişsin nazar değmesin benimde 2 gün sonra doğum günüm =)
seni daha çok görmek isterizzz

Jojee dedi ki...

ecem;tatlım özlemek yok nası olsa görüşcez dimi şeker?;)

did dans la mode; ne bileyim ben hala kendimi 19 gördüğüm için yaşların ilerlemesine bozuluyorum galiba:))

modavesosyete;canıımmm benimmm ah ah çeken olsa da poz versem keşke işte Tolga'nın muhteşem çekimleriyle çıktım ben:)

modenise;aynen güzellik.Tolga olmasa napardık bilmiyorum:)burçdaşın öper seni bu kız çok tatlı ya:)

lalz fashion;canım şimdiden doğm günün kutlu olsun:)bi burçdaş daha var demek:)

Adsız dedi ki...

Cok tatlıymşsın hep gülerek poz ver dişlerin göründüğü fotolar o kadar guzel ki :) [lra]

Lokum Hanim dedi ki...

Jojeee bence sen hep yuzunu goster bundan sonra =)

alis dedi ki...

Seni avutmak isterdim ama 22'den sonrası yokuş aşağı. Ben 25 oldum ama kendimi 22 hissediyorum, kabullenemiyorum :) D.günün kutlu olsun + ayakkabıların çok güzel. İzmit'teki Outlet Vakko'dan faydalanıyorsun değil mi? Bence en iyisi ordaki.

cukulata.alba dedi ki...

ay ne tatlıymıssın ama yaaa bence tepeden tırnaga sen olabılırsın benm ıcın bı mahsuru yok =))

DENiZ dedi ki...

Jojeecik ummadigim bir anda bir baktim karsimdasin nasil mutlu oldum anlatamam! Fotograflar harika, kiyafetin ve sen cuk oturmussunuz birbirinize, cok cok yakismis hepsi..
Sevgiler, opucukler ;)

Eda Yılmaz dedi ki...

Daha çok Jojee fotoğrafı olsun bu blogda, lütfeennn :)

Ceket ve elbisenin uyumu mükemmel! Kolye ve ayakkabılar da şahane :)

Stil Direktoru dedi ki...

Tatlım dün Reina'da Can'la kulaklarını çınlattık konuşmuşsunuz zaten birdaha gelince hep beraber oluruz öperim şeker

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Evettt ben çektim hehe :) Sen hep gel ben seni hep çekeyim :)

burcu dedi ki...

jojee sen neymişsin:)) maşallah çok beğendim. Daha sık göster artık yüzünü. Bu arada doğum günün kutlu olsun.

kadın moda dedi ki...

çok şirinsin, pekte küçük:)) elbisen ve ceketin cuk oturmuş çok yakışmış...süper...

madammoda dedi ki...

Jojeee tam da beklediğim gibiymişsin, hatta daha da tatlısı =)) Papilere de bayıldım ;))

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´