7 Eylül 2010 Salı

Yeni Sezon= Yeni Trendler




Yeni sezonun gelmesiyle birlikte yeniden trendleri hatırlayalım.Alışveriş için bilgili olup lüzumsuz şeyler almayalım.
Trendleri sayarsak
* Deri

*Devetüyü tonları
*Pelerin
*Kapri paçalar
*Örgülü giysiler
*Kürklü ceketler
*Uzun etekler
*Erkek stili
*Kırmızı
*Gri tonlar
*ayakkabılarda yapay kürk{yook ben istemem}
*ve fiyonklar

kolaj.styleonthestreet

4 modacı yorumda bulunmuş:

Gizzy dedi ki...

yeni sezon için örgü desenli bi elbise almak önceliğimm:)bi de kırmızı deri pantalon:)

TatLı BeLaa dedi ki...

Merhabalar blogunuzu yeni keşfettim gerçekten çok hoş. :)

Ben de beklerm http://sweetcancer-sweetcancer.blogspot.com

Seçkin Deniz dedi ki...

Capes!! müthiş. mankenlerin göz makyajlarına da bayıldım!

Anneanne usulü notebook testi

MODA DUYGUSU dedi ki...

bana baygın bir renk gibi geliyor çantam olabilir bu renkte ama giysi alıcağımı sanmıyorum.Yaşlı rengi gibi.Canlı canlı cıvıl cıvıl olmak warken :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´