21 Şubat 2009 Cumartesi

Gri Ruj!

Gri ojenin akımıyla yeni yeni buluşup kaynaşmaya devam ederken.
Şimdi de M.a.c 'ın gri rujuyla karşılaşıyoruz.
Beğendiniz mi diye sormadan önce aslında cevapların %80'yle aynı görüşe sahip olacağımı düşünüyorum.
Çünkü beğenmedim.Hatta iğrenç!
Vampir gibi hiç bir bayanada yakıştırabileceğimi düşünmüyorum.
Gri ojeleri ise beğeniyorum.Ama her bayanda ne yazık ki güzel durmuyor.
Gri giysilere de bayılan birisi olarak
sen iyi ki varsın gri!
Hanımlar ve beyler gri ruju nasıl buldunuz?





Ojelerin trend alarmlarından mavide çok modaydı geçen sene.
Bayanlar hangi oje rengi sizin terchiniz?
Mesela bende şuanda Flormarın 48 numaralı kırmızısı var:)

9 modacı yorumda bulunmuş:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Griyi seviyor ve çok da giyiyorum. Gri ojelere karşı da nötrüm :) Pek bana göre değil ama fena da durmuyor. Gri ruj konusunda ise fikrim net, hayır! :)

Gizem. dedi ki...

bendede flormar 48 var ve çook sevmekteyim ayrıca nar çiçeği ve pembişlere de bayılmaktayım :D Gri ruja gelince ölü takliti yapmak istediğim zaman sürerim :D

Merve dedi ki...

oje tamam ama rıj tam bir felaket! :)

Adsız dedi ki...

çok iğrenç valla hiç beğenmedim.
gri oje denemedim ama ben cnlı renklerden yanayım hiç deilse mavi daha tatlıydı.bendede kırmızı var:))

Adsız dedi ki...

oje bncede tamam hatta bulamadım beyaz ojenin içine siyah damlattım az brz tam istedğm tonuda buldum ama ruja gelince bncede fazla marjinal ve anlamsız farklı olmak adına çıkarılan saçmalıklar...kırmızı,kahverengi,siyah,lacivert,narçiceği ve tabi griyi seviyorum bu aralar

kkkk dedi ki...

pastel gri ojeye bayildim.Yarin ilk isim bir tane almak olacak.

Adsız dedi ki...

Gri oje kullanırken lütfen sürüşünüze dikkat edin. Çevremde gri oje sürmeye çalışan, fakat iğrenç süren kişiler var.

Unknown dedi ki...

Gri ruj fazla gotik bana göre değil ama YSL'nin siyah parlak ruju ilgimi çekmemişti dersem yalan olur, bu çelişkimidir, olabilir :). Gri ojeye gelince blogumda da 7 duvele ilan ettiğim gibi seviyorum :) Su anda elimde Chanel Blue Satin var, onu da çok seviyorum.

Mrs Baros dedi ki...

gri oje süperde, ruj güzel değil

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´