4 Şubat 2009 Çarşamba

Mutlu Bir Aile:Cruise



Kate Holmes ve Tom Cruise
birlikte olduğunu duyunca çok şaşırmıştım.
Kate'in bir kaç filmini izlemiştim ne kadar toy ve güzeldi.
Evlilikleri de çok ilgi çekmişti.
Nicole den sonra Kate çok değişik geldi bana.
Prenses gibi kızları oldu Suri:)
hatta Suri yi malzeme konusu yapıp
yok saçı uzun yok onların çocukları değil
asyalı bu çocuk falan denmişti.
Suri hayata geldiğinden beri
daha bir mercek altında Cruise ailesi.
Mercek altına alınmayacak gibi de değil valla.
Buarada Kate'in bu resimlerde solgun olmayışı çok güzel.

7 modacı yorumda bulunmuş:

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Ne katie ne da tom ben suri'nin bir numaralı hayranıyım. Bayılıyorum o tatlı kıza..

Sansasyonella dedi ki...

ben bunların birlikteliğine hala şaşkınım ve dünya çirkini bi aile oldugunu burdan haykırmak istiyorum :))) oh be kesinlikle rahatladım

Colorful dedi ki...

hatunun saçlarına bayılıyorum, kısa saç ne kadar yakışıyor Katie ye

Jojee dedi ki...

boogie; canım sende bendensin:) suri forever:D

le cocotte;koptum yorumuna:)

elly;evet ya kadının saçları bide düz benimki dalgalı hayatta böyle durmaz:(

Adsız dedi ki...

kate evlendikten sonra bncede çok değişti bi olgunluk,kadınlık neyim geldi aniden,o sevimli kızçe halleri gitti,oturaklı evimin kadınıyım çocuğum anasıyım havaları geldi,ama ne olursa olsun iyi ki evlenmişler böylede dünya tatlısı bi yavrucakları var suri çok tatlı,yirim yirim ben onu,ayrıca tamamen bariz onların çocukları olduğu belli yani göz var nizam var,daha inandırıcı magazin haberlerinin arkasından koşsun paparaziler

Sansasyonella dedi ki...

asıl ben teşekkür ederim olumsuz fikirlerime de yer verdiğin, ince alaylarımı okudugunda görebildiğin için :) ve birlikte gülebildiğimiz için :) yazılarını geciktirdiğinde bil ki bekleyenlerdenim

Jojee dedi ki...

nevruzcum; sen böyle anlatınca aklıma bizim burdaki kendini sanatçı sananlar geldi her bir haltı yerler gençlik döneminde evlenince de ay ben anne oldum evimin kadınıım moduna girerler baknız(ebru şallı,demet kutluay vs)
kate ise suri için değer:))

le cocotte; yorumun olumlusuda olumsuzuda benim için önemli bu blog benim değil bizim.siz girmeseniz yorum yazmasanız bende bu kadar şevkli olmam.
Her yorumun için keyifle okuyup yorumunu sakınmadığın ve beni mutlu ettiğin için teşekkür ederim.

İyi ki Varsınız Modacı Hanımlar:)!

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´