25 Şubat 2009 Çarşamba

Yüksek Topuklular!





Çoğu zaman ünlülerin ayaklarını süsleyen,içimizin gittiği
birbirinden şık yüksek! topuklu ayakkabılar ,
kimi zaman spor kimi zaman olabildiğine dişi,,
değişik renk ve stillere sahip yüksek topuklu ayakkabılar.
Çok istiyorum hepsini almayı rahatça gezinebilmeyi
Sizde yüksek topuklu ayakkabılar giymek istemez misiniz ?
tabi düşmeden:)





bayanlar hangi yüksek topuklu ayakkabılardan istersiniz?

4 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

jimmy choolar güzelmiş:)

Adsız dedi ki...

bende o mavili grili varya markasını bilmiyorum onu çok beğendim:)

Adsız dedi ki...

ben besıncı resımdekı pembbe olanları ıstıyorum yah :))

feray dedi ki...

En alt sağ lütfen... C.L. ben burdayım diye bağırıyor:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´