19 Şubat 2009 Perşembe

Vanessa'nın Saç Tokası

Bu kızın benim yaşından mı olmasından ne giyiniş tarzını çok beğeniyorum.
Bu giyinişinide çok beğendim dar paça kot ve ankle botları süper durmuş.
Üstündeki o salaş giyimi şık tarzla birleştirmesi bence çok güzel.
Buarada dikkatinizi çekmek istediğim diğer şey saç tokası.
Pullu kelebek tokası, saçının bir yanında çok hoş durmuş.
Bu kadar büyüğünü değil minik bir pullusunu alıp bende denerim.
Sizcede kelebek tokası güzel değil mi?

9 modacı yorumda bulunmuş:

♥ Modarta ♥ dedi ki...

bende accessorize'den almıştım biraz küçüğünü severek kullanıyorum.

Jojee dedi ki...

modarta;evet büyüğü biraz abartı bende küçüğünü tercih ederim güle güle giy canm

L@L dedi ki...

Giyimi çok hoş gerçekten canım çok tarz görünüyor. Kelebekli tokaya bayıldım daha küçük boyundan almalıyım bende!

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Hırkayı ve ayakkabıları çok sevdim. Kelebek ise bence büyük güzel :)

Adsız dedi ki...

Bence büyük olması hoş yoksa saçların içinde kaybolu gider.Böyle daha dikkat çekici

Jojee dedi ki...

L@l;vanessayı koymam gerek artık:))

alışverişcini;bende bende:)

caprice;büyük hoş ama günlük hayatta çok dikkat çekerm die ben küçüğünü alcam:)

Gizem. dedi ki...

tokanın büyüsüne kapılmış bir genç kızın kendinden geçmiş ruh hali şu an bende görülmekte azıcık küçüğü benim olsun yüzüm hep gülsün :))

Jojee dedi ki...

pammuk;doum günün kutlu olsun bebişimmm:)

Adsız dedi ki...

çok gzlmiş saç aksesurlarına bayılan biri olarak çok sevdim bnce büyüklüğüde ideal ve tabi ki vanessanın giyim tarzını bnde çok beğeniyrm botu çok gzl ama bu kıyafete fazla olmuş bnce

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´