24 Şubat 2009 Salı

Kate Moss NewYorkta Açık Saçık

Kate Moss Newyork dergisine birbirinden cesur pozlar vermiş.
Ne kadar yaşlansa da o Kate Moss.
Tamamen kendine has bir havası ve tarzı var.
Vücudundaki sarkmalar gözümden kaçmasa da Kate Moss'u seviyorum.


Bu arada poposunu ve minik güvercinlerinide görmüş olduk:)
Kate Moss'un moda da gereksiz olduğunu
ve sevmediğini söyleyen var mı?

6 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

güzel ama kate i pek sevdiğim söyleyenemez topshop ta ise pek kendime göre bişey bulamadım.
moda konusunda ise iyi bence.

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Biraz şaşırdım açıkçası. Birden bu kadar yaşlanmış yada ne bileyim değişmiş görmeyi beklemiyordum ama moda dünyasının ağır taşlarından biri olduğu da bir gerçek...

Adsız dedi ki...

poposunuda gördüm ölsemde gam yemem:)

Adsız dedi ki...

Çok başarılı :)

Blood.Roses. dedi ki...

seviyorum bu kadını özellikle günlük hayatta gezerken falan çekilen fotolarını.. baya yaşlanmış ama ya.. dövmesi çok şirin.

bir damla bakım dedi ki...

dövmesıde hoş ama ....

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´