10 Aralık 2009 Perşembe

Celebritylerin Leopar Detayları


Leopar parçaların çok moda olduğunun önceden de belirtmiştik.
Celebrityler nelerinde bu detayı kullanmış İnstyle dergisinde yer verilmiş.
Sizde en kısa zamanda bir leopar parça edinmelisiniz.
Leopara yeni alışan biriyseniz leopar detaylı minik kolye ve yüzüklerden alabilir.
Veya leoparlı şal alabilirsiniz.

6 modacı yorumda bulunmuş:

Unknown dedi ki...

Leopar detaylar moda olsun olmasın hep seviyorum!

Kürksever dedi ki...

Türkiye'de maalesef leopar desenli kıyafetler, rüküşlükle özdeşleştirilse de, milyonlarca yıl içinde doğal yaşamda test edilip denenmiş bu harika desen her giyim tarzına uyabilen olağanüstü bir esnekliğe sahip. Yalnız bu kolajda ben sadece Leighton Meers'in şalını beğendim. Ayakkabı? Iıh, çizme olsa belki ama ayakkabıda leopar desen, hele tek başına olmamış bence. Çanta? Eh, Kate Moss hatırına olur diyeyim. Miranda Kerr'in mikromini eteği? O kadar küçük ki leopar olsa ne olur olmasa ne olur! Mischa Barton? Deri, zımbalar yetmemiş bir de leopar yaka gelmiş! Buna ancak overkill denir. Leighton Meers ise ışıl ışıl! I luv her style!

Jojee dedi ki...

Moda(e)rator;bende bende bendeee:)

çoşkun;yorumlarını çok seviyorum.Bu kadar ayrıntılı yazman gerçekten çok hoş.Leighton gibi bende leopar şal aldım.Leoparın en kullanışlı şekli şuanda şallar gibi duruyor.

Kürksever dedi ki...

Aman efenim, sizin güzel yazılarınızı yorumlamak benim için zevktir:) Latifesi bir tarafa, çalışırken 5 dk Solitaire molası vermek yerine beğendiğim bir bloga yorum yazmak daha güzel.

Jojee dedi ki...

çoşkun;çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz;)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

gözüm alışmaya başladı leopara. eskiden cok karsıydım :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´