28 Aralık 2009 Pazartesi

Zara Aralık LookBooktan Seçmeler


Zara Aralık Lookbooktan seçmeler yaptım.Özellikle omuz detaylarını heryerde görmeye başlamışsınızdır.
Bu modayı ilk takip edip koleksiyonuna yer verenlerden bir tanesi Zaraydı.Şimdi bir çok üründe güçlü omuzları görmeniz normal.
Benim merak ettiğim omuz detaylı ürünlerin trend olduğunu söylüyorum.Kaçımız bunu gerçekleştiriyor?.Benim iki tane omuz detaylı giysim bulunmakta.Birisi pul detaylı diğeri ise drapeli.


Zaranın bu koleksiyonunda yapay! kürke rastlamadığım için biraz şaşkınlık yaşadım.Yine tek omuzlu giysiler,drapeler ve transparan dantel detayları bulabilirsiniz.

Benim ise bu koleksiyonda en çok dikkatimi çeken mükemmel saç bantlarıydı!
Fiyonklu ve taşlarla süslü olana Bayıldım!

Müjdeli birde haberim var artık Jojeeyle daha yakın olabileceksiniz.Facebookta bir hayran sayfası açtım bende.Aynı zamanda mesaj yazıp benimle direk iletişime geçebileceğiniz profilimde bulunmakta.Facebookta Jojikmoda yazınca direk karşınızdayım ;)Facebook sayfası için Jojikmoda Tık Tık

8 modacı yorumda bulunmuş:

Unknown dedi ki...

C.tesi günü Bjk pazarına gittim omuz detayları ve kürkler coktan pazarı ele geçirmiş ve acayip ucuza birçok seçenek vardı nasıl makinam yanımda değildi diye kendime kızdım!

Merakına gelince bende cvblıyım Benimde 4 adet var, 4ünüde kendim yaptım böyle daha içime sindi!

Merve dedi ki...

hepsi güzel ama mağazalarda yok bunlar neden acaba?

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Hemen face'e yönleniyorum:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Birde 3.fotolar yarım çıkmasa Jojee :(

Sıla Yılmaz dedi ki...

kayıplardasın bu aralar :(

ezghin dedi ki...

jojee zara ındırımı nezaman baslıyorrrrr

Kürksever dedi ki...

"Zaranın bu koleksiyonunda yapay! kürke rastlamadığım için biraz şaşkınlık yaşadım." diyorsunuz sayın Jojee, ama hemen o satırların altındaki kolajda sol baştaki fotoğrafta yer alan astragan imitasyonu ceketi hesaba katmamışsınız sanırım:)

Son kolajdaki fiyonklu bluzlar çok güzel, hele %100 ipekten yapılmışlarsa yıllarca eskimeyecek bir yatırım olabilirler...

Jojee dedi ki...

moda(e)rator:vay vay bende istiyorum o zmn yaptıklarındn:)

Merve;ben çoğu parçayı görmüştüm önceki lookbooklarda bi dahakine iyice bakarım tatlım kesin birşey söylerim sana.

içimden geldiği gibi;çıkmıyor mu:(

siu;netim yok bebeğim tam olarak:(

ezghin;tatlım 2 ocakta mağazaya saldırma zamanı:)

Çoşkun;yok tatlım onu hesaba katmadım:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´