9 Aralık 2009 Çarşamba

ElfCosmetic Ürünleri


Elfcosmetic birçok bloggerın ve benim deneyip beğendiğim bir internet sitesi.
Çoğu zaman freeshipping yaparak benim kalbimi kazanmayı çoktan başardı.
Elften alışveriş etme konusunda endişesi olanlar için bu postu yapmaya karar verdim.
Ürünlerin nasıl olduğunu sizlere göstermek istiyorum.
Aynı makyaj bloggerları gibi kullanılan ürünlerin resimlerini koyacağım.







Elfcosmetic.co.uk tan alışveriş etmeniz gerekiyor ve kargo çok kısa zamanda elinize ulaşıyor.Kredi kartıyla güvenle alışveriş yapabilirsiniz.
Mini makeup seti
rsmler:facebook/elfcosmetic

7 modacı yorumda bulunmuş:

aysegul in ny dedi ki...

elf'ler burada strawberry magazalarında ve benzerı bazı ucuz kıyafet satan butıklerde satılıyor ve gercekten fıyatları cok ucuz bu yuzden bı turlu guvenıp bu kadar cok urun alamıyorum. bır kere far, rımel ve gozkalemı olan bır set aldım ama sadece farını kullanabılıyorum kı yıne de cok guvendıgım soylenemez. sıteden gelen urunler ne durumda bılmıyorum ama dukkanlarda satılan urunler yerlerde ve bozuk ambalajlarda gezıyorlar. umarım netten gelen urunler daha ıyı durumdadır ama sadece paylasmak ıstedım bırebır magaza satıs durumlarını. sadece aklında bulunsun dıe:)

Jojee dedi ki...

aychulus;geçen ay alışveriş yapmıştım.Gayet iyi durumda geldiler elime.Arkadaşımla far,allık,dudak parlatıcısı,eyeliner,kapatıcı ve bütün yüzde kullanılan ürün aldık.Hepsinden çok memnun kaldık hatta ikinci siparişi yapıcaz ama biraz kredi kartımın durulmasını bekliyorum:)
Yorumun için çok teşekkür ederim.

zivizivi dedi ki...

çok güzeller. kesinlikle bende denemek istiyorum elf'i. fotoğraflara da bayıldım jojeecim :D

Adsız dedi ki...

Beklemedeyim maşallah dedittir gözüne :)maşallah..

INSTYLE FEMİNİN dedi ki...

çok güzel görünüyorlar ama bende biraz hassasım yüzüme sürdüğüm malzemeler konusunda.Güvenilir mi?Pudrası nasıl,kendime bir türlü güzel bir pudra bulamadım.Fondöten kullanmayıda sevmiyorum

simla dedi ki...

SÜPER post cnm bende hep alsammı diyordum... vereyim o zaman siperiş

Adsız dedi ki...

zivizivi;beğenmene sevindim tatlım ben denedim memnun kaldım bir daha sipariş vereceğim hemde çok çabuk eline ulaşıyor.

tatlıcadı;;)

instyle;seni o zmn ben justmakeup ve makyajçantasına ışınlıyorum.Onlarda elften sipariş veriyorlar.Bence gayet güzel.Pudrasını denemedim ama bi dahakini onu sipariş edeceğim.


simla;bencede ver tatlım.Herhangi bir sorun olursa benden yardım alabilirsin.ürünlerde falan sana yardım ederim.

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´