19 Aralık 2009 Cumartesi

Elften Free Shipping!


Elfcosmetic ten sipariş vermek istiyorsanız şimdi tam zamanı:çünkü kargo ücretsiz!
elfcosmetic.co.uk tan alışveriş etmeyi ve 10 pound üstü için geçerli olduğunu unutmayın!
Eukodu:23KFANSEU
alışveriş edersiniz benimle paylaşmayı unutmayın:)

11 modacı yorumda bulunmuş:

saliha sağdıç dedi ki...

ben baktım hemen alışveriş yapmak istiyorum ama free shipping 25 sipariş üzeri mi anlayamadım ya :((

Adsız dedi ki...

30euro civarındaki alışverişlerde kargo bedava sanırım:S
"Free Shipping On Orders Over £30 (UK) "

Adsız dedi ki...

kodu giriyorum ama shipping sıfırlanmıyor?

Jojee dedi ki...

badem limon;10 pound üzeri

acemi terzi;10 pound üzeri yaptığın alışverişlerde kodu girdiğinde sıfırlanıyor

trendsandshopping;10 pound üzerinde yaptığın alışverişte sıfırlanıyor

Adsız dedi ki...

Jojeecim, anladım benim 10 pound tutmamış, ondan böyle oldu demek. Sipariş vermedim şimdilik, sonra bakacağım. Bilgi için çok sağol canım.

Bubu dedi ki...

Hello Friend, I love love love your blog, it‘s very interesting!!! I really like your style!! i‘ll visit you many times for sure honey.

Bubu dedi ki...

I wanted to invite yout to visit my fashion blog:

http://www.mydarlingbubu.com/

Thank you :).

DENİZSE dedi ki...

MERHABA BEN BUGÜN 10 POUND ÜZERİ ALIŞVERİŞİMDE BU KODU GİRDİĞİMDE DELİVERY SIFIRLANMADI. SÜRESİ VARMIYDI ACABA?

Unknown dedi ki...

Gerçekten tam sırası! Çok güzelbir haber bu!

Jojee dedi ki...

bubu:thank u bubu:)

denizse;tatlım ctsi günü için geçerliydi bitti

modarator;tatlım bitti ama:(

Unknown dedi ki...

kaçırdım mı tüh!

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´