4 Aralık 2009 Cuma

DIY-Kazakları Yenileme


Shoulder-Yani omuzlar bütün moda dünyasının taçlandırmaya devam ettiği yer oldu.
İlk sinyallerini verdiği zaman hayır olmasın diye içimden geçirdiğim ama mükemmel kıvamıyla beni şaşırtan Balmain'in dehasına şimdi lütfen bende diyorum.
Omuz detaylarını yapmak aslında çok zor değil.Eskimiş bir kazağınıza bile bunun içine katabilirisniz.
Sizin için DIY projesi olarak Emanuel Ungaro'nun koleksiyonundaki bu mavi kazağı seçtim.
Kendisinin fiyatı €1.940 kadarcık.


Oyüzden DIY e zincirler ve gümüş ipler sizin için yeterli olacak.
Resimleri daha net görebilmeniz için resim detaylarını büyüttüm.
Yapacaklar için şimdiden kolay gelsin.
İyi haftasonları.

3 modacı yorumda bulunmuş:

Doorstepping dedi ki...

Elektrik Mavisi de ayrı bir güzel duruyor. Geçenler de böyle bir kazak buldum Beyoğlu pasajından onun üstünde denemeler yapayım bari :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

süper gözüküyor yapsak ya bebek bizde :)

silkygrl dedi ki...

Kazak çok güzel görünüyor, rengi çok dolgun ve örgüsü çok muntazam, ama bence bunda %100 kaşmir olmasının da payı var. E tabii fiyatı da bu yüzden bu kadar yüksek.

Zincir detaylar iyi güzel ama üstüne kaban manto giyip çıkarırken takılır, astarı falan çeker diye korkarım ben.

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´