17 Ocak 2009 Cumartesi

2009 Modası Parlayacağız!



2009 modası parlak kumaşlar
elbiseler,ceketler,pantolon(tulumlar) herşey parlak renkte
Parlak altın rengini heryerde görebiliriz.
D&G ,Versace,Chloe vs
diğerlerinin ismini yazıp israil'e para kazandırmak istemiyorum!
2009 koleksiyonlarında yer vermişler.
Normal hayatta sadece parlak renkte çanta takabilirim.
Altın rengi tulum giyip dışarıda gezmeyi kendi adıma göze alamam:)
ama onun dışında şık bir gece için seçebileceğim
Altın rengi mini bir elbise, etek,bluz olabilir.
Modacı hanımlar siz ne dersiniz??


Resimlerde artık bazı markaları yazmayacağım amaç model görmek olucaz.
Neden:Boykot!

7 modacı yorumda bulunmuş:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Parlak elbiselere moda olsa da olmasa da bayiliyorum, ozellikle de altin sarisi veya acik toprak tonlarinda olanlar bence cok seksi duruyor :)

LittLe bLogger dedi ki...

cok parlak bi yaz olucak

Jojee dedi ki...

alışveriş cini; ilk önce aramıza hoşgeldin:)
altın sarısına bende bayılıyorum davetlerde kesinlikle çok seksi duruyor:)bir de çantaları çok hoş duruyor

assortik;sen önceden bana yorum yazdığını hatırlıyorum şimdi blog açmışsın senin adına çok sevindim:)
izlemeye alıp merakla bekleyeceğim yaptıklarını:)

LittLe bLogger dedi ki...

jojecim cok amatörüm bu konuda :) ama benimde bi alanım olsun istedim, kardes blogunuz oldu :)

Jojee dedi ki...

assortik olsun canım bende ilk başlarda hiç birşey yapamıyordum zamanla öğreniceksin birşey olursa bana gelip danışabilrsin hangi alanda yazacağını belirle hemen:)
ben yürekten kutluyorum seni aramıza hoşgeldin

Yeliz dedi ki...

bana mail atmışsın ş,mdi cevaplayabiliyorum kusura bakma belkide gitmişsindir:) pasajdaki dükkan pazar günleri de açık haberin olsun.

Jojee dedi ki...

yelizcim önemli değil dün gittim ama oraya gitmeye fırsatım olmadı terkoz pasajından çk cici elbise aldım :)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´