14 Ocak 2009 Çarşamba

Olga'nın Giysileri!


Olga yeni bond kızı biliyorsunuz.
Bir dergiye vermiş olduğu pozları buldum.
Ben pozlardan çok giysilerine bayıldım
Özellikle üstteki elbise çok hoşuma gitti.
Bu sene dantel rüyasına kapılmamak içten değil...



Alttaki gömleği istiyorum fırfırlı olmasıda çok hoş

Özellikle rengine bayıldım.
Biraz daha kısası belki çok daha kullanışlı olabilir.
Sizin yorumlarınız neler?Hadi modacı bayanlar:)



Gözler koyu dudaklar krem mat makyaj çok hoşuma gidiyor.

2 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

gzl kızmış esmer güzeli...gözlere giri veya siyah tonları dudaklara pastel mat renkler bnde bayılıyrm gizemli çekici bi hava katıyor,ortadaki fırfırlı elbise victoria beckhmda da görmşmtm ztn moda olurda onda olmaz mı,fırfırlar fazla abartı olmuş sanki biraz daha az olsa bnde seviyorum,tüle gelince tül bolerolar inanılmaz gzl duruyr elbise de fazla feminen ve iddalı oluyr bnce(modacı olmasamda modayı seviyorum);))

Jojee dedi ki...

nevruzcum iyi ki varsın yorumlarına bayılıyorum valla:))
kalpli elbiseyi diyorsun değil mi evet onu bende beğenmedim koyup koymamak arasında kararsız kaldım.
sanki kalpler photoshopla yapılmış gibi bide.
Ya ben diğer fırfırlı üstü çok beğendim:(

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´