8 Ocak 2009 Perşembe

Ev Dekorasyonuna Devam:Şeker Banyo


Bu banyoya bayıldım.
wall stickerlar banyoda ne kadar güzel durmuş.
sizde banyonuza böyle wall stickerlardan yaptırabilirsiniz.
Modern ve çok şık duruyor

8 modacı yorumda bulunmuş:

Ful yaprakları dedi ki...

eğer isteseydim ve imkanım olsaydı gerçekten de tam böyle bir banyo tasarlardım!
nasıl içimdeki her şey bu kadar net yansımış hayret ettim! özellikle renkler, objeler...
harika!

Jojee dedi ki...

beğenmene çok sevindim:)
aynı görüşteyiz seninle banyo olmasına rağmen ne kadar hoş ve güzel durmuş değil mi?

Pilli-Cadi dedi ki...

uvvvvvv süper yaaa jojeee canimi cektiriyosun seker gibiiiiii:D

Jojee dedi ki...

pillim al senin olsun kuşum:)

Adsız dedi ki...

bnm böyle bi banyom olsun bnyodan çıkmam valla yaşar giderim,nslda içini açıyor rnkler cıvıl cıvıl,jelibon şekeri gibi:)

Jojee dedi ki...

pilli cadımında nevruzcum seninde canınız şeker istemiş galiba:)
jelibon gibi cidden rengarenk ve insanın gözünü tırmalamayacak şekilde hoş duruyor

Ful yaprakları dedi ki...

evet gerçekten de banyo olmasına rağmen , o kadar renkli olmasına rağmen son derece hoş durmuş sanki renkler bir oturma odası gibi :)

Jojee dedi ki...

oraya bi koltuk at bide tv çıkmazsın artık:)

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´