20 Ocak 2009 Salı

Yaz Gelsin...



Yazı özledim .
Kot eteklerimi,yırtık kaprilerimi,mini şortlarımı,rengarenk babetlerimi..
Tabi aynı zamanda açık topluklu ayakkabıları.
Vazgeçilmeyen şortlar ve eteklerle ilgili resimler koyuyorum bugün.

Miu miu çantayı bende istiyorum!!


Babetin tatlılığına bakın ya rengine vurulmamak imkansız!
Sizcede şeker değil mi?

Sizde benim gibi yazı özleyenlerden misiniz yoksa
kış hiç bitmesin diyenlerden mi??

5 modacı yorumda bulunmuş:

Gizem. dedi ki...

3 numara tam benlik!ben kış severlerdenim ama bazen ara ara burnuma yaz kokusu geliyo böyle ahh ahh özledim mi ne diyorum:))

Jojee dedi ki...

:(( pammuk bide hastalandım ondan galiba iyice özledim yazı
şort ve etek diyince akan sular duruyor resmen:)

Gizem. dedi ki...

oyy geçmiş olsun;gelsin o zaman hemen yaz:)

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun jojeeciğim bnde hastalandm havalar bi soğuk bi sıcak bnde yazı çok severim yeter bu kdr kış diyorum bncde yaz gelsin artık,üst üste giyinmekten bıktım ,yazın öyle mi ama oh ne gzl mis gibi tişört altına geçir bişey çık,güney yarım küreye gitmek istiyorum o derece yani göçmen kuş olasım var;)dikkat et sende cnm havalara hiç güven olmuyr

Jojee dedi ki...

pammuk ve nevruzcum çok teşekkür ederim ama şifayı kaptım galiba birde bloga bir haller oldu onada moralim bozuk
anam yatak döşek yatcam şimdi:((((

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´