8 Ocak 2009 Perşembe

Yes,Goes To:)


People's choes red carpet award ödüllerinde en beğendiğim elbise
kesinlikle Olivia Wilde a aitti.
Çok beğendim beyaz uzun fırfırlı boyun kısmı çok hoşuma gitti.
Beğendim iki modelide altta gösterdim size.
Özellikle ilk koyduğum çok hoşuma gidiyor
Yazın onu özel olarak diktirebilirim.
Siz ne dersiniz?




5 modacı yorumda bulunmuş:

Adsız dedi ki...

ben en altakini çok beğendim çok ciciymiş yahu rengide modele cuk oturmuş ay ne gzl durur o üstte(üstümde);D,bncede diktir hepsi birbirinden gzl duruyor,melekcik olursun:)

Jojee dedi ki...

nevruzcum hoş yorumların için çoook teşekkür ederim.Blogumu renklendiriyorsun:)
evet ya aslında ikisinide çok beğendim:(

Jojee dedi ki...

demeden geçemicem ne güzel durur üstünde:)

Adsız dedi ki...

ilkine bende bayıldım, bende diktirebilirmiiiim joje?

Jojee dedi ki...

assortik ayıpsın canım neden bana soruyosun diktir tabi:)
eminim herkese çok yakışır

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´