7 Ocak 2009 Çarşamba

Magazinnn Magazinnn(2)

Benim için mükemmel çift değiller
angelina yı çok beğeniyordum hem insanlığını hem oyunculuğunu vs.
ama annesine yapılan aldatma olayını kendiside yapmayacağını savunurken
Jen' e yapması hemde artık bunun hakkında güzel güzel röp. yapması
daha fazla sinirime giden
evet evlat edindi bağışlar yaptı madem bu kadar melek kalpli
nasıl kendi cinsinin acısını anlamayarak kalbini kırdı?
baya kızgınım bu kadına.Brad de nasıl bu kadar yaşlandı birden anlamıyorum.
Kilo aldı artık 40 yaşlarının etkisiyle bir ağır başlı:)
Bradciler kızıcak ama ben beğenmiyorum hiç Brad'i valla
esmer olsun benim olsun:P
Bomba haberimiz geldik:)
Jennifer 36 yaşında iki çocuk annesi oldu.
3 yaşındaki Violet bugün minik kardeşine kavuştu.
Ben de evinin babası oldu:)
Umarım en kısa zamanda özlediğimiz sinema yapıtlarına geri dönerler.


Debra...!
Makyajsız haliyle hiç güzel değil.
Şimdi düşünüyorum 1 ay önce bir davetteki halini
kadın resmen boya fıçısına düşmüş.
Bayanlar ünlülerin makyajlı hallerini görüp triplere girmemek gerek:)
Kendisini tanıdınız değil mi?
Kate Moss
Bugün bomba üstüne bomba yani:)
Daha yeni reklam kampanyalarına çıkmaya başlayan kate in şu hallerini görünce
şaşıp kalıyorum yani.
Hani güzel bir bayanda değil önündeki göbeğide görmemek imkansız
Kadının nasıl bir albenisi var bilmiyorum ama
artık yaşlandı.
Yaşlı mankenlerden ise bunu seçeceğime
Cindy Crawford u seçerim daha iyi.

0 modacı yorumda bulunmuş:

 
[Valid Atom 1.0] Follow my blog with bloglovin´